Gjest ohoi Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 - har det noe for seg? Jeg er veldig innstilt på å gå ned i vekt, og har allerede begynt å "trimme", dvs. går ca 5 km 3-4 ganger i uka. Dvs. 2,5 km i veldig bratt terreng, og tilsvarende km i veldig lett terreng. Har kuttet ut saft, brus, godterier og smør, samt sukker i teen. Kaffe har jeg også kuttet ut, hørte noen sa noe om at den bandt opp ett eller annet i kroppen, og at det lønte seg å kutte ut den når man slanket seg. Jeg har aldri hatt noen tro på slike piller; CLA, chrom, eller pulver-kurer. Men så dalte det ned et brev i postkassen min: DetoxSlim-Bio! "Den fantastiske metode..." osv. Så at den inneholder mye organisk; melbæris, løvetann, klengjemaure, tare og artisjokk. Alt dette har jeg tidligere hørt har en god effekt, - men har denne kuren noe for seg?! Er det piller, pulver eller hva? Man skal iflg. brevet spise minst 5 ganger daglig når man tar dette, og skal garantert gå ned 3,5 kg pr. uke... Synes det høres litt suspekt ut, men er det noen he rinne som har prøvd det? Er det noe å satse på? Jeg er 176 cm, og veier nå ca. 80 kg. Kunne tenkt meg å komme ned på 73 +/-, ikke mindre enn 70, da jeg har grov benbygning, og har vært 67kg... (Det var rett etter 2. svangerskap, og jeg så ut som et beinrangel...) For ordens skyld: Jeg har _ikke_ tenkt å betale mange hundre kroner for denne kuren, - jeg er bare veldig nysgjerrig på om det e rnoen her inne som har prøvd den! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ned 3,5 kg pr. uke? Alt for mye til at kroppen klarer å henge med og du fyker opp igjen så snart du har sluttet med det mikkmakket. Nei, hold fast på den planen du har begynt med du. Det er mye fornuftigere og mye bedre for kroppen din. Trim får du også og det har hele kroppen godt av. Bruk heller pengene på noe fint til deg selv når du har gått ned noen kilo - en liten premie! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ohoi! Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ned 3,5 kg pr. uke? Alt for mye til at kroppen klarer å henge med og du fyker opp igjen så snart du har sluttet med det mikkmakket. Nei, hold fast på den planen du har begynt med du. Det er mye fornuftigere og mye bedre for kroppen din. Trim får du også og det har hele kroppen godt av. Bruk heller pengene på noe fint til deg selv når du har gått ned noen kilo - en liten premie! ) Ja, jeg synes også dette høres "for godt ut til å være sant", - og som mamma'n min ofte sa: Da _er_ det for godt til å være sant, og! Bra du synes planen min høres grei ut, da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.