Gå til innhold

Egg

Luna21365380663

Anbefalte innlegg

Luna21365380663

For tiden spiser jeg mye egg. Har hørt at "normale" folk (uten kolesterolproblemer) skal holde seg til to egg i uken. Jeg spiser mye meregg enn dette. Hvor farlig er det? Regner forsåvidt med at dette er noe som går over, som med alt annet. Har "alltid" ett eller annet jeg spiser mye av i en periode. Bare lurte på hvor skadleig det er..

Jeg drikker også endel kaffe, dvs jeg drikker kaffe hver dag (kaffe mocca), ett eller to glass. Hvis jeg har hørt rett, så er også kaffe lite bra for kolesterolet, burde jeg trappe ned, eller er dosen kaffe såpass lav at det ikke gjør noe? (Tilsvarer en kopp kaffe hver dag, pr glass.) Og kan jeg fortsette å drikke kaffe mocca under et evt svangerskap? Er nemlig blitt helt avhengig.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...