meira Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har brukt denne Lindberg dietten en stund nå.Men går ikke ned i vekt, men står stand by.Jeg synes det er litt vanskelig jeg da, med disse karbohydratene, da jeg er mest glad i disse som gir høy og middels GI.Er det andre som går ned i vekt med denne dietten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ja, helt klart. Er du sikker på at du spiser riktig da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Ja, helt klart. Er du sikker på at du spiser riktig da? Jeg sliter nok en del med og spise mindre av de gale karbohydratene, mest de med middels Gi. veldig glad i brødmat, selv om det er vedlig grovt.tror nok dette er noe av årsaken her ja:)samt nutrilettsjokoladen, hm, den er vel av høy eller middels Gi.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg sliter nok en del med og spise mindre av de gale karbohydratene, mest de med middels Gi. veldig glad i brødmat, selv om det er vedlig grovt.tror nok dette er noe av årsaken her ja:)samt nutrilettsjokoladen, hm, den er vel av høy eller middels Gi.. Kanskje en fiberdiett er bedre for deg? Det er ikke alle som liker Lindbergdietten. På en fiberdiett skal du spise mye grovt brød 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meira Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Kanskje en fiberdiett er bedre for deg? Det er ikke alle som liker Lindbergdietten. På en fiberdiett skal du spise mye grovt brød Yooops; inn og søke litt på fiberdietten:)Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg sliter nok en del med og spise mindre av de gale karbohydratene, mest de med middels Gi. veldig glad i brødmat, selv om det er vedlig grovt.tror nok dette er noe av årsaken her ja:)samt nutrilettsjokoladen, hm, den er vel av høy eller middels Gi.. Det har jo kommet noen "sjokolader" fra Dr. Lindberg på helsekostbutikkene. De kan kanskje være et alternativ til Nutrilett sine? Når det gjelder brød så kan du jo spise moderate mengder (ikke 6 skiver daglig) med f.eks. dansk eller tysk rugbrød. Du kan også spise litt av Dr. Lindberg sitt brød. Problemet med "grove" brød vi kjøper på butikken er at de faktisk ikke er særlig grove i det hele tatt. (Nå er det ikke sikkert du spiser slikt brød, tenkte bare jeg skulle nevne deg.) Kan du bytte ut noen brødmåltider med f.eks. salat med kjøtt og kanskje egg i? Kanskje du kan spise godt med proteinrikt pålegg på de brødskivene du spiser. Brunost er for eksempel mer som godteri å regne (og godt er det!). Men magert kjøttpålegg kan du dunge på med. Kjøp f.eks. roastbiff. Smør på et tynt lag med Philadelphia light ost. Legg på 5-6 skiver roastbiff. Garner med noen ringer purre eller løk. På tallerkenen legger du også 1 tomat og noen tykke skiver med agurk. Juice gir veldig mye fruktsukker, så drikk heller vann, te eller kaffe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.