Gå til innhold

Nytt nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man vurderer å skifte nick. Börja om på nytt, liksom. Flere som vurderer det? Hm? Bli helt anonym igjen, ja?

(ja. jeg kjeder meg ja.)

(ps. tusen takk men jeg vil IKKE ha deres hjelp til å finne et nick. Det er noen gyselige forslag dere har kommet med til de andre, så nei hjertelig takk)

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

55

• Sør

44

• Hawkwind

18

• Ade|ina

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å skifta nick. Togli er jo sååå kjedelig. Skjønner ikke hva jeg tenkte på den gangen for mange år siden da jeg drista meg inn på DOL *rister oppgitt på hodet*

Samtidig _er_ jeg liksom blitt "togli" nå, så det er ikke bare bare å skifte nick heller... :-/

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å skifta nick. Togli er jo sååå kjedelig. Skjønner ikke hva jeg tenkte på den gangen for mange år siden da jeg drista meg inn på DOL *rister oppgitt på hodet*

Samtidig _er_ jeg liksom blitt "togli" nå, så det er ikke bare bare å skifte nick heller... :-/

sant ja. veldig rart det der med nick altså.

*filosoferer*

Gjest svaksterk
Skrevet

Jeg har også lurt på det. Har jo skrevet mange desp meldinger som svaksterk. Samtidig kommer det nok flere før jeg er ferdig. Så jeg venter :-) og så er det noe med å være den man er. Å stå for det man sier liksom :-) Dog er det mange ganger jeg har angra at jeg har sendt meldinger under nicket mitt ja!

Skifte når jeg blir stor tenker jeg. i 40 årene elns :-)

Skrevet

Jeg har også lurt på det. Har jo skrevet mange desp meldinger som svaksterk. Samtidig kommer det nok flere før jeg er ferdig. Så jeg venter :-) og så er det noe med å være den man er. Å stå for det man sier liksom :-) Dog er det mange ganger jeg har angra at jeg har sendt meldinger under nicket mitt ja!

hehe :)

Skrevet

Lurt å beholde nicket så slipper man iallefall identitetsproblemer ;o)

Skrevet

sant ja. veldig rart det der med nick altså.

*filosoferer*

Det handler om identitet, ikke sant ;o)

Gjest svaksterk
Skrevet

Lurt å beholde nicket så slipper man iallefall identitetsproblemer ;o)

*Muahahaha*

Du skulle bare visst.

Jeg driver halve DOl!

BØ!

;-)

Skrevet

*Muahahaha*

Du skulle bare visst.

Jeg driver halve DOl!

BØ!

;-)

*titter mistenksomt på svaksterk* ;o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

jeg liker nicket ditt veldig godt, jeg, skjønner ikke hvorfor du skulle skifte!

Hvis alle skifter, så vil jeg også skifte...

Men det er koseligst at folk ikke skifter asså!

Gjest baremei/Valborg Skjæreskrik
Skrevet

Jeg er nå veldig flink til å finne nick i hvert fall, så du siktet vel IKKE til meg?;)

Men hvis du ikke vil ha tinkerbell lenger, overtar jeg det så gjerne;) Mitt råd: ikke bytt, det er så fint!

Skrevet

Jeg er nå veldig flink til å finne nick i hvert fall, så du siktet vel IKKE til meg?;)

Men hvis du ikke vil ha tinkerbell lenger, overtar jeg det så gjerne;) Mitt råd: ikke bytt, det er så fint!

skjæreskrik? lol! morsomt :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

kråkekra?

skjæreskvatter?

thinkerbell?

Det siste vinner :)

Skrevet

jeg liker nicket ditt veldig godt, jeg, skjønner ikke hvorfor du skulle skifte!

Hvis alle skifter, så vil jeg også skifte...

Men det er koseligst at folk ikke skifter asså!

jeg er så lat at jeg vet ikke om jeg gidder å bytte i grunnen.

:)

Gjest baremei
Skrevet

Ja, ikke sant?Ikke glem Valborg, da:) Vi bytte? Jeg få thinkerbell, du Valborg Skjæreskrik-heeelt gratis!!

Skrevet

Om du bytter nick her inne, tror jeg det ville være lurt å gjøre det som en del av en større sammenheng.

Den dagen du kommer til erkjennelsen av at du er klar til en ny fase i livet, kan det å bytte nick være en del av en slik prosess.

En katarsis-lignede greie; om du skjønner hva jeg mener...?

Skrevet

Ja, ikke sant?Ikke glem Valborg, da:) Vi bytte? Jeg få thinkerbell, du Valborg Skjæreskrik-heeelt gratis!!

himla generøst av deg :)

Gjest svaksterk
Skrevet

*titter mistenksomt på svaksterk* ;o)

Hørt om sør og mr.Kahn?

;-)

Skrevet

Om du bytter nick her inne, tror jeg det ville være lurt å gjøre det som en del av en større sammenheng.

Den dagen du kommer til erkjennelsen av at du er klar til en ny fase i livet, kan det å bytte nick være en del av en slik prosess.

En katarsis-lignede greie; om du skjønner hva jeg mener...?

men pointet var jo å bli helt anonym. sant? tregen.

Gjest svaksterk
Skrevet

men pointet var jo å bli helt anonym. sant? tregen.

JEG skjønnte det poenget!

HEHEHEHE

Men du er jo en søt og snill figur som alle synes å like, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil bli anonym da.

:-) hvis du bestemmer deg for det, kan du jo si fra til meg så jeg vet det er deg ? hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...