Gå til innhold

Nytt nick?

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London
Skrevet

Jeg har faktisk savnet deg!

Godt at du er her igjen - håper du blir her!

Nå skal jeg også sove!

Alt godt,

Natta!

det var faktisk utrolig koz aa komme innom. Men det skjer saa mye i livet mitt naa...men av og til kommer jeg nok tilbake...mange minner her...

*klem*

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

55

• Sør

44

• Hawkwind

18

• Ade|ina

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det foreslås at man dropper tanken om å skifte nick - alternativt at det sørges for at god informasjon blir gitt om evt. nytt nick...*s*

Hvis du tror at du skal klare å bli ugjenkjennelig, så er du usedvanlig optimistisk for anledningen! (Det er ikke så mange som har vinger her inne...)

Skrevet

Det foreslås at man dropper tanken om å skifte nick - alternativt at det sørges for at god informasjon blir gitt om evt. nytt nick...*s*

Hvis du tror at du skal klare å bli ugjenkjennelig, så er du usedvanlig optimistisk for anledningen! (Det er ikke så mange som har vinger her inne...)

hehe..

(fint å se deg igjen!) :)

Skrevet

Hvis du gjør det, så si ifra om hva du blir hetende.

Men jeg synes at thinkerbell er mest deg.

Skrevet

For meg som er periode-dol'er så er det veldig snålt å komme tilbake etter noen ukers opphold, for så å finne helt nye nick som oppfører seg som om d ehar vært her i årevis! ;-)

Men for all del - bytt gjerne! *S* For meg er du anonym uansett, og ikke er jeg særlig god på å kjenne igjen lusa på gangen heller! :-)

Hvis du skal være skikkelig lite original, så kan du jo kalle deg for Tingeling! ;-))

hare1365380455
Skrevet

Hvis du gjør det, så si ifra om hva du blir hetende.

Men jeg synes at thinkerbell er mest deg.

Jeg synes også det er fint.

hare1365380455
Skrevet

BOLLA????????????????????

*slår Liza i hodet* MARSJ I SENG med deg!!!!

Hun mente nok bølla..

Skrevet

Hørt om sør og mr.Kahn?

;-)

*lister seg umerkelig ut av forumet i frykt for å møte kranglefanter*

;-)

Gjest svaksterk
Skrevet

thinkerbell: hvis du skal bli anonym, så må du endre stil og bli "slem og dum", for hvis ikke vil man gjenkjenne ditt gode hjerte, og din intelligens. Du er et ganske så unikt og flott menneske her inne.

Jeg tror de som allerede kjenner deg vil gjenkjenne dine gode råd, og snille innlegg. De som ikke kjenner deg, kjenner deg jo ikke uansett.

Men du kunne jo bli "Mor Theresa med et balltre" da! :D

*klem*

Gapskratter!

Skrevet

Gapskratter!

Hei,

Jeg er litt bekymret for deg, hvis du leser hele denne tråden! ;-)

*klem*

Gjest svaksterk
Skrevet

Hei,

Jeg er litt bekymret for deg, hvis du leser hele denne tråden! ;-)

*klem*

allerede lest ;-)

gøy, angrer at jeg ikke vame da!

*holde meg våken i tilfelle ny morsom debatt*

Gjest svaksterk
Skrevet

*lister seg umerkelig ut av forumet i frykt for å møte kranglefanter*

;-)

Spenne opp tau!

Ingen listing her i gården nei!

;-)

Skrevet

Det er derfor jeg er oppe fremdeles....

Jeg rakk ikke aa lage den i hoest...saa jeg gjorde det i dag....og saant groennsakskall klistrer seg jo alle steder...gardiner,vegger,golv.......

gurimalla, ble utslitt av den verbale kampen, jeg. Herregud er jeg blitt så gammel?

*venter på suppe til middag *

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...