Gå til innhold

Nytt nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG skjønnte det poenget!

HEHEHEHE

Men du er jo en søt og snill figur som alle synes å like, så jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil bli anonym da.

:-) hvis du bestemmer deg for det, kan du jo si fra til meg så jeg vet det er deg ? hihi

det handler ikke om å bli likt/mislikt, bare om være helt anonym igjen. De fleste av oss gamlinger har jo skrevet såpass mye om oss selv at det er jo ikke lenger så anonymt som før.

jeg vet ikke.

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

55

• Sør

44

• Hawkwind

18

• Ade|ina

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

men pointet var jo å bli helt anonym. sant? tregen.

Joa.

Men skifter man nick, og skriver om de samme tingene på den samme måten, tar det ikke lang tid før anonymiteten forsvinner da vettu.

Skrevet

Joa.

Men skifter man nick, og skriver om de samme tingene på den samme måten, tar det ikke lang tid før anonymiteten forsvinner da vettu.

joda, sant det.

Skrevet

Hørt om sør og mr.Kahn?

;-)

Hmmm...har vanskelig for å tro at du kan være Sør da.

Men Mr. Kahn kanskje...?

Gjest svaksterk
Skrevet

det handler ikke om å bli likt/mislikt, bare om være helt anonym igjen. De fleste av oss gamlinger har jo skrevet såpass mye om oss selv at det er jo ikke lenger så anonymt som før.

jeg vet ikke.

Nei, ble litt mye tulling da :-) litt selvironi og sånn.

Men, er det ikke det som er så koselig da? at folk begynner å kjenne hverandre liksom...? jeg synes det er kos ihvertfall.

Gjest svaksterk
Skrevet

Hmmm...har vanskelig for å tro at du kan være Sør da.

Men Mr. Kahn kanskje...?

Du skulle bare visst!

MUAHAHAHA

Jeg kan være mange jeg!

Skrevet

Nei, ble litt mye tulling da :-) litt selvironi og sånn.

Men, er det ikke det som er så koselig da? at folk begynner å kjenne hverandre liksom...? jeg synes det er kos ihvertfall.

det blir litt sånn stampub-aktig ja, enig i den. :)

Skrevet

Du skulle bare visst!

MUAHAHAHA

Jeg kan være mange jeg!

Jeg er rimelig sikker på at du ikke er Sør ihvertfall.

Har riktignok bare møtt ham en gang, men får definitivt ikke inntrykk av at det er veldig mange likheter mellom dere to ;-)

Skrevet

Joa.

Men man kan jo ikke være en annen enn den man er. Da må man jo sitte å spille skuespill, og da ser jeg ikke vitsen ved å være her. Men det er meg.

Jeg har jo som kjent byttet nick, for å skjule meg for visse utenforstående, men IKKE for dolerne. Og bak det nye nicket mitt er jeg jo akkurat det samme mennesket.

¦-) Trøtt jeg gitt.

Skrevet

jeg vet ikke.

thinkerbell: hvis du skal bli anonym, så må du endre stil og bli "slem og dum", for hvis ikke vil man gjenkjenne ditt gode hjerte, og din intelligens. Du er et ganske så unikt og flott menneske her inne.

Jeg tror de som allerede kjenner deg vil gjenkjenne dine gode råd, og snille innlegg. De som ikke kjenner deg, kjenner deg jo ikke uansett.

Men du kunne jo bli "Mor Theresa med et balltre" da! :D

*klem*

Skrevet

thinkerbell er fint syntes jeg. Syntes du skal beholde det - såfremt du ikke har en spesiell grunn som er alvorligere enn det å kjede seg.

Men jøss jeg forstår. Har du skrevet mye personlig her inne, og har tenkt å kutte ut med akkurat DET, så kan det jo være noe i å bytte.

Klem fra

Skrevet

thinkerbell er fint syntes jeg. Syntes du skal beholde det - såfremt du ikke har en spesiell grunn som er alvorligere enn det å kjede seg.

Men jøss jeg forstår. Har du skrevet mye personlig her inne, og har tenkt å kutte ut med akkurat DET, så kan det jo være noe i å bytte.

Klem fra

takk :)

nei det er liksom dette med anonymitet osv. men nå har jeg vel skrevet så mye at jeg i grunnen driter i det.

men. jeg strever hardt med å finne ut hvem du er.

:)

Skrevet

Men man kan jo ikke være en annen enn den man er. Da må man jo sitte å spille skuespill, og da ser jeg ikke vitsen ved å være her. Men det er meg.

Jeg har jo som kjent byttet nick, for å skjule meg for visse utenforstående, men IKKE for dolerne. Og bak det nye nicket mitt er jeg jo akkurat det samme mennesket.

¦-) Trøtt jeg gitt.

Ikke akkurat det jeg tenkte på da.

Men tror (?) trådstarter skjønte hva jeg mente; og det er vel igrunnen det viktigste.

Skrevet

thinkerbell: hvis du skal bli anonym, så må du endre stil og bli "slem og dum", for hvis ikke vil man gjenkjenne ditt gode hjerte, og din intelligens. Du er et ganske så unikt og flott menneske her inne.

Jeg tror de som allerede kjenner deg vil gjenkjenne dine gode råd, og snille innlegg. De som ikke kjenner deg, kjenner deg jo ikke uansett.

Men du kunne jo bli "Mor Theresa med et balltre" da! :D

*klem*

*lol* jeg knekker sammen av latter hver gang jeg ser på det bildet flyfly kom med.

(jeg liker balltre, men det er så mye arbeid.. pistoler er bedre *bedagelig anlagt*)

Skrevet

takk :)

nei det er liksom dette med anonymitet osv. men nå har jeg vel skrevet så mye at jeg i grunnen driter i det.

men. jeg strever hardt med å finne ut hvem du er.

:)

Å vær så snill å ikke gjett. Tenk inne i deg er du snill, og DET mener jeg. For min grunn til å bytte er ikke så veldig morsom.

Skrevet

Å vær så snill å ikke gjett. Tenk inne i deg er du snill, og DET mener jeg. For min grunn til å bytte er ikke så veldig morsom.

nei, er du gal. din grunn er din greie :)

Gjest Liza i London
Skrevet

*lol* jeg knekker sammen av latter hver gang jeg ser på det bildet flyfly kom med.

(jeg liker balltre, men det er så mye arbeid.. pistoler er bedre *bedagelig anlagt*)

*Klem til dere begge to!*

Skrevet

Nå er det min tur å le. Jeg tenkte faktisk ikke på flyflys bilde av deg, men jeg hadde samme bilde av deg foran meg!

Godt at flyfly og jeg er samstemte da.

Og ja, det enkleste er jo pistol!

Alt godt,

Skrevet

Ikke akkurat det jeg tenkte på da.

Men tror (?) trådstarter skjønte hva jeg mente; og det er vel igrunnen det viktigste.

Jeg skjønte vel også hva du mente. Det med at mange kanskje føler at de har skrevet FOR mye personlig opp gjennom årene - og kanskje vil kutte ut den biten, og heller bare ta kosepraten her inne.

Skrevet

*Klem til dere begge to!*

Og til deg!

Håper du har det godt. Godt å se deg her - du bør være her oftere!

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...