Gå til innhold

Nytt nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*GAPER*!!

du er gal!!

Jeg forlanger en ordentlig diagnose!

• Svar 192
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

55

• Sør

44

• Hawkwind

18

• Ade|ina

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Landbruksministeren?

Forsvareministeren bruker Bølla til å forklare hvorfor Forsvaret har brukt 1 milliard mer enn budsjettet!

:nemlig:

Fordi om jeg og Kristin tar en jentetur til Køben og ikke inviterer deg trenger du vel ikke å brette det ut over HELE DOL!

en mill her.. en mill der.. det ble et råstilige par sko med heler. :D

Gjest Liza i London
Skrevet

Bølla tar seg godt ut i varmedress og caps fra Felleskjøpet.

Med vennlig hilsen

Ser det liksom for meg...ute paa en aaker med granater i lommene...blir det sprengt oksekjoett?

Skrevet

Fikk assosiasjoner til et gammelt dataspill her.

Et enkelt strategispill av det mer humoristiske slaget (tror det het Nuclear War) - hvor et av våpnene var "Flying Cows".

I og med at Norge feirer hundre år i år: Jeg får et plutselig syn av Bella med stor katapult som fyrer av kuer - med svenskekongen som blink.

Det er ikke syner, Hawk; det er virkelighet! Hun er jo helt uregjerlig!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hvordan kan man være sikker på det da?

*erter*

du får meg ikke til å klistre trynet opp i det galleriet uansett hvor mye du prøver. Da kan jeg heller være intetkjønn en periode!

Skrevet

Enig i det, men selv har jeg holdt meg borte ei stund, og tror at de verste sakene for min del er glemt. Virker sånn i alle fall, derfor har jeg valgt å beholde nicket mitt likevel.

Får se hvor lenge det varer, for jeg har funnet ut at jeg i alle fall ikke kommer meg helt bort herfra. Masse nye og trivelige folk som har kommet til de siste årene, forresten!

Hjelpes... dette er mitt niende år som Dol'er, tenk det 'a!

Håper det går bra med deg! I'll keep my mouth shut ;o)

"Enig i det, men selv har jeg holdt meg borte ei stund, og tror at de verste sakene for min del er glemt. Virker sånn i alle fall, derfor har jeg valgt å beholde nicket mitt likevel."

Ja, også er det noe med at de aller aller fleste dolerne er flinke til å skjønne når de IKKE skal dra frem ting, som ikke er ønskelig for den det gjelder.

Samtidig blir man på en måte knyttet til nicket sitt - man har tross alt signet med det samme i mange mange år. Kjedelig å skulle fremstå som ny også, og ikke skjønne bæret av noen ting eller svare som om man ikke kjenner til hva de enkelte nickene står for i det hele tatt - nei det går ikke for min del.

Det går ikke lenge heller før man får spørsmår om "hvem er du da" hva var nicket ditt før - også er gjettingen i gang.

"Får se hvor lenge det varer, for jeg har funnet ut at jeg i alle fall ikke kommer meg helt bort herfra. Masse nye og trivelige folk som har kommet til de siste årene, forresten!"

Ja, det er visst det, men jeg syntes nå det er trivelig å se gamle nick som ditt stikke innom jeg da :-) Man minnes automatisk gamledager - selv om man ikke nødvendigvis ikke har hatt drøssevis med kontakt.

"Hjelpes... dette er mitt niende år som Dol'er, tenk det 'a!"

:-) Ja da var du vel et år på før meg sånn ca. Egentlig helt sprøtt å tenke på. Jeg også var borte nesten et ½ år før jul. Var lei, samt at jeg drev med noe annet, men man vender alltid tilbake. Merkelige greier.

"Håper det går bra med deg! I'll keep my mouth shut ;o)"

Håper du har det fint også. Jeg har det vel ikke topp, men nok om det. Det går - for å si det sånn.

Gjest Liza i London
Skrevet

Ja, vi kan jo ta ett øre hver - du vet jo hvor uregjerlig denne Bølla er. Nylig måtte jeg konfiskere balltreet fra henne, men hun sa at det gjorde ikke noe fordi hun hadde pistol istedet!

Ungdommen, altså!

*forferdet*

Ja,forferdet er ordet!

Godt vi var unge dengang damer var virkelige damer og de unge menn kunne kalles gentlemen

Skrevet

Ser det liksom for meg...ute paa en aaker med granater i lommene...blir det sprengt oksekjoett?

Ja, men hun feilberegnet mengden med sprengstoff, så oksene ble en del av matvare-hjelpen til noen land i Afrika!

*bekymret*

Gjest Liza i London
Skrevet

*GAPER*!!

du er gal!!

JEG gal??

Man har da tilgang til medisiner.....

Skrevet

Fordi om jeg og Kristin tar en jentetur til Køben og ikke inviterer deg trenger du vel ikke å brette det ut over HELE DOL!

en mill her.. en mill der.. det ble et råstilige par sko med heler. :D

Du vet, en milliard her, og en milliard der - det blir penger av slikt. Dog synes jeg det var litt drøyt å kjøpe Polen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

du får meg ikke til å klistre trynet opp i det galleriet uansett hvor mye du prøver. Da kan jeg heller være intetkjønn en periode!

Mente det ikke på den måten da.

Unnskyld - ok?

Gjest Liza i London
Skrevet

Hjelp! Skift tittel..jeg blir sro

Skrevet

eg tykjar -gal- dekker det meste :)

Skrevet

Ja,forferdet er ordet!

Godt vi var unge dengang damer var virkelige damer og de unge menn kunne kalles gentlemen

Ja, for det var selvsagt ikke sååå lenge siden vi var unge!

*hytter med gå-stolen*

[Zimmerframe]

Skrevet

Mente det ikke på den måten da.

Unnskyld - ok?

nei, jeg spøker hawk! :) du må aldri ta meg alvorlig!!

(det ble helt feil..men du er så klok at du skjønner det sikkert..)

:)

Skrevet

Ja, men hun feilberegnet mengden med sprengstoff, så oksene ble en del av matvare-hjelpen til noen land i Afrika!

*bekymret*

Jaja, sprengt oksebryst er vel regnet for en delikatesse...?

Bare så synd med disse fordømrade metallbitene innimellom kjøttstykkene...

Skrevet

eg tykjar -gal- dekker det meste :)

To state the correct medical diagnosis: The patient may have all the six cans, but is missing the plastic things that holds them all together.

Skrevet

nei, jeg spøker hawk! :) du må aldri ta meg alvorlig!!

(det ble helt feil..men du er så klok at du skjønner det sikkert..)

:)

Takker for tilliten - og ja, tror nok jeg skjønner ja :-)

Og når du er så klok som du er, så skjønte du helt sikkert min reaksjon og :-)

Gjest Liza i London
Skrevet

Det gir mening,gitt.

Neei, jeg maa kanskje vaere her litt og holde henne i oerene

*tenke*

HAr mistet helt oversikten...akkurat som i gamle dager...

Skrevet

Jaja, sprengt oksebryst er vel regnet for en delikatesse...?

Bare så synd med disse fordømrade metallbitene innimellom kjøttstykkene...

Det var visst en del av låven, tror jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...