Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 *takker og neier* jeg husker den suppa med skrekkblandetfryd ..ja. Det er derfor jeg er oppe fremdeles.... Jeg rakk ikke aa lage den i hoest...saa jeg gjorde det i dag....og saant groennsakskall klistrer seg jo alle steder...gardiner,vegger,golv....... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Du vet, en milliard her, og en milliard der - det blir penger av slikt. Dog synes jeg det var litt drøyt å kjøpe Polen. Med vennlig hilsen hva kan jeg si, vi tok en whiskey for meget. Men det er jo ikke en big deal, polen ligger jo bare der.. 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 FY! Er dette noe aa servere en gammel venn etter saa lang tid? Har du faat med deg hvor ofte M4 og M25 er stengt for tiden. Har faat ny bil og den har en veldig sterk motor...gaar saa innmari fort av og til...uten at jeg egentlig merker det i tide... Jo, men spørsmålet er: *hvisker* Er du årsaken til at M4 og M25 er stengt? 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 hva kan jeg si, vi tok en whiskey for meget. Men det er jo ikke en big deal, polen ligger jo bare der.. Polet ligger der! *peker* Nordpolen og Sørpolen, derimot! *rister på hodet* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Det er derfor jeg er oppe fremdeles.... Jeg rakk ikke aa lage den i hoest...saa jeg gjorde det i dag....og saant groennsakskall klistrer seg jo alle steder...gardiner,vegger,golv....... jeg er mer bekymret over hvem du forgiftet denne gangen. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Du har selvsagt helt rett! Med tanke på forholdet hennes til kyr, er det vel best med bare Budeia, eller Bødeia? Holder en knapp paa det siste...det med saann norsk bokstav 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Det er derfor jeg er oppe fremdeles.... Jeg rakk ikke aa lage den i hoest...saa jeg gjorde det i dag....og saant groennsakskall klistrer seg jo alle steder...gardiner,vegger,golv....... Greit at Budeia kan være litt sløv iblant, men jeg synes det er litt drøyt at du kaller suppen du lager til henne for Grønnsaksuppe! Ikke så veldig diplomatisk! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Polet ligger der! *peker* Nordpolen og Sørpolen, derimot! *rister på hodet* jajjaja, erresånøye. 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Holder en knapp paa det siste...det med saann norsk bokstav Bøøødeia! Det tror jeg nok hun vil like, og føle at ordet beskriver hennes inderste identitet. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Greit at Budeia kan være litt sløv iblant, men jeg synes det er litt drøyt at du kaller suppen du lager til henne for Grønnsaksuppe! Ikke så veldig diplomatisk! *latterkampe* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jo, men spørsmålet er: *hvisker* Er du årsaken til at M4 og M25 er stengt? Ikke si det til noen *hvisker* Junctionene kommer liksom for fort...og,for ikke aa snakke om slip roaden,dah...naar det plutselig er slutt paa den, da er det bare aa lukke oeynene,folde hendene og be.... 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 jeg er mer bekymret over hvem du forgiftet denne gangen. *furter* 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 jajjaja, erresånøye. Spør pingvinene som nå plutselig vandrer rundt i gatene i Warzawa! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Polet ligger der! *peker* Nordpolen og Sørpolen, derimot! *rister på hodet* Gurimalla.. jeg leste Polen jeg... Må jeg hente brillene tror du? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Greit at Budeia kan være litt sløv iblant, men jeg synes det er litt drøyt at du kaller suppen du lager til henne for Grønnsaksuppe! Ikke så veldig diplomatisk! Hysj, hun oppfattet jo ikke det! 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Ikke si det til noen *hvisker* Junctionene kommer liksom for fort...og,for ikke aa snakke om slip roaden,dah...naar det plutselig er slutt paa den, da er det bare aa lukke oeynene,folde hendene og be.... Hvor mange runder på M25 forrige gang, før du klarte å kjøre av til M4? Vær ærlig... 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Gurimalla.. jeg leste Polen jeg... Må jeg hente brillene tror du? De har jo vodka begge steder... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Du bommet! *rekker tunge* ditt troll! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.