Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hysj, hun oppfattet jo ikke det! Nei, det er jo den triste sannhet. Har du selv plukket alle de soppene du har i suppen? De så da ..øh.. varierte og uvanlige ut. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Hysj, hun oppfattet jo ikke det! *gaper*!! 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 *latterkampe* Vil du ha en gulrot til? *snill* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 De har jo vodka begge steder... *øyne i kryss* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Hvor mange runder på M25 forrige gang, før du klarte å kjøre av til M4? Vær ærlig... Ikke vaer ekkel,dah.... Det verste var for noen uker siden da jeg av en usannsynlig merkelig grunn rotet ved Dartford crossingen...og neste gang jeg liksom fikk med meg skilting var jeg tydelig paa vei til Lincoln 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Nei, det er jo den triste sannhet. Har du selv plukket alle de soppene du har i suppen? De så da ..øh.. varierte og uvanlige ut. Ja, men de gir saant deilig svev over tanker og foelelser..litt magic liksom... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Vil du ha en gulrot til? *snill* JEG HATER MORRRRRÖTTER!!!!!!! 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 *øyne i kryss* I wish I could drink like a lady I can take one or two at the most Three and I'm under the table Four and I'm under the host [Dorothy Parker] 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Vil du ha en gulrot til? *snill* Naa har jeg lukket kjoekkendoeren godt igjen slik at jeg ikke ser ut ditt ved et uhell i morgen tidlig. Og saa maa jeg legge meg... 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Ikke vaer ekkel,dah.... Det verste var for noen uker siden da jeg av en usannsynlig merkelig grunn rotet ved Dartford crossingen...og neste gang jeg liksom fikk med meg skilting var jeg tydelig paa vei til Lincoln Lett gjort - Lincoln, London, Leicester... All look the same to me! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 I wish I could drink like a lady I can take one or two at the most Three and I'm under the table Four and I'm under the host [Dorothy Parker] *LOL*! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Ja, men de gir saant deilig svev over tanker og foelelser..litt magic liksom... oh my God så gammal du er.... 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Naa har jeg lukket kjoekkendoeren godt igjen slik at jeg ikke ser ut ditt ved et uhell i morgen tidlig. Og saa maa jeg legge meg... Skal Budeia sove på kjøkkenet ditt? I suppeskålen, nå igjen? Du skjemmer henne bort, Liza! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Naa har jeg lukket kjoekkendoeren godt igjen slik at jeg ikke ser ut ditt ved et uhell i morgen tidlig. Og saa maa jeg legge meg... det var da velsigna.. gå å legg deg så får jeg litt fred! natt! 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Holder en knapp paa det siste...det med saann norsk bokstav Ikke at det gjør meg no', jeg sitter bare her og får ikke sove, men atte - hvorfor chatter dere her i et forum istedenfor i et chatterom som ranglere, MSN eller et-eller-annet som funker bedre til nettopp chatting? Hihi, dere er nå litt rare også dah! ;-) 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Ja, men de gir saant deilig svev over tanker og foelelser..litt magic liksom... Muligvis det eneste som kunne fått Budeia til å bli litt "normal" igjen. Tippe "helt rundt" og tilbake igjen, liksom! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Skal Budeia sove på kjøkkenet ditt? I suppeskålen, nå igjen? Du skjemmer henne bort, Liza! Jammen,kanskje hun har godt av det...masse groennsaker..og sopp...et stort kjoekkengolv uten en eneste ku? 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 det var da velsigna.. gå å legg deg så får jeg litt fred! natt! Men hva med nattaroeyken? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.