Gå til innhold

Hvorfor er loff osv usunt?

Gjest pippi strømpe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er usunt på flere måter, men det viktigste er at det ikke inneholder mye næring, slik at man spiser noe som ikke gir kroppen noe nyttig / sunt. Det er derfor ikke usunt i den grad at man skal holde seg helt unna, men at det ikke må erstatte sunn mat (som grovt brød) til daglig.

Hvitt mel (hvetemel), sammen med sukker, er heller ikke sunt mht blodsukkeret. Dette har større innvirkning på vekten, hvis du med "usunt" mener "fetende". Økning av blodsukker og dets innvirkning på vekten, kan du lese om på Fedon Lindbergs sider på nettet.

http://www.drlindbergs.no/page/index.php?structid=-1&joinid=-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dæven! Nå fikk jeg lyst på formloff med sjokoladepålegg! Det soiser jeg omtrent en gang hvert jubelår, men jeg tror jeg nøyer meg med ett eller to av sjokoladehornene jeg har i fryseren til håndballkampen når jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dæven! Nå fikk jeg lyst på formloff med sjokoladepålegg! Det soiser jeg omtrent en gang hvert jubelår, men jeg tror jeg nøyer meg med ett eller to av sjokoladehornene jeg har i fryseren til håndballkampen når jeg kommer hjem...

Nam! Gjett om jeg ble fristet!! Fersk loff m sjokoladepålegg er jo såååå godt!! :-))

(men fortsatt skal du få ha bringebær-peanøtten for deg selv! * he he*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...