Gå til innhold

svimmel under trening

Gjest amnice

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg trener styrke og går av apparatene så kjenner jeg meg svimmel, og det er like før det svartner. Ganske ubehagelig og kjedelig. Noen som kan forstå hvorfor det er sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommende treningsnarkoman

Puster du mens du trener?

Prøv å puste ut mens du løfter og puste inn mens du senker.

Dette hjalp for meg når jeg hadde samme problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puster du mens du trener?

Prøv å puste ut mens du løfter og puste inn mens du senker.

Dette hjalp for meg når jeg hadde samme problemet.

det var noen som sa jeg kunne ha virus på balansenerven da. det kan jo være. for jeg kan stå oppreist og helt plutselig føle meg svimmel og rar i hodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var noen som sa jeg kunne ha virus på balansenerven da. det kan jo være. for jeg kan stå oppreist og helt plutselig føle meg svimmel og rar i hodet

Lavt blodtrykk? Hvis det hjelper å senke hodet, evt sette seg ned når du blir svimmel, så er det muligens dét som er problemet.

Da må du la kroppen får litt tid på seg, og reise deg sakte fra treningsapparatene der du pleier å bli svimmel.

Jeg har slitt med svartning og svimling hele livet, og kan merke det spesielt når jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavt blodtrykk? Hvis det hjelper å senke hodet, evt sette seg ned når du blir svimmel, så er det muligens dét som er problemet.

Da må du la kroppen får litt tid på seg, og reise deg sakte fra treningsapparatene der du pleier å bli svimmel.

Jeg har slitt med svartning og svimling hele livet, og kan merke det spesielt når jeg trener.

ja jeg har litt lavere enn blodtrykk enn gjennomsnittet på min alder (jeg er 19).

skal prøve å reise meg rolig fra appratene jeg.. selv om jeg ikke akkurat pleier å hoppe opp heller, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...