Gå til innhold

Når kan man ta graviditets-test?


Gjest Takker for svar

Anbefalte innlegg

Gjest Takker for svar

Jeg hadde mensen for 14 dager siden - og skal være midt i eggløsningstiden nå.

Har derfor forsøkt et par dager nå å bli gravid....

Sikkert et dumt spørsmål - men jeg er så ufattelig utålmodig...

Når kan jeg ta en graviditetstest...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • serendipity

    24

  • cecily

    20

  • mariaflyfly

    5

  • damedame

    1

Mest aktive i denne tråden

Vent 14 dager etter eggløsningen med å teste.

Håper det klaffer for dere!

Blir spennende å høre fra hvordan det gikk hos legen til uken. Jeg har fortsatt ikke fått mensen, og nå er alle mens murringer borte. Hva er dette for noe tull?? hopper kroppen min over mensen. Jeg er nemlig ganske sikker på at jeg hadde EL, smertene i ryggen og magen var der, og litt senere (ganske mye senere faktisk)) som El slim (tror jeg). Om jeg har hatt el, så må vel også mensen komme??? Kanskje jeg ikke hadde el da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å høre fra hvordan det gikk hos legen til uken. Jeg har fortsatt ikke fått mensen, og nå er alle mens murringer borte. Hva er dette for noe tull?? hopper kroppen min over mensen. Jeg er nemlig ganske sikker på at jeg hadde EL, smertene i ryggen og magen var der, og litt senere (ganske mye senere faktisk)) som El slim (tror jeg). Om jeg har hatt el, så må vel også mensen komme??? Kanskje jeg ikke hadde el da???

En kan ha mens uten el også. Snodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men el uten mens?? er det mulig ??

Kun ved graviditet skulle jeg tro.

Du får ta en test til over helgen, om det stemmer med el-slimet.

Og jeg blør fortsatt når jeg presser. Jeg tester hver dag. Hva er dette for noe??!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun ved graviditet skulle jeg tro.

Du får ta en test til over helgen, om det stemmer med el-slimet.

Og jeg blør fortsatt når jeg presser. Jeg tester hver dag. Hva er dette for noe??!?!

Altså ikke graviditetstester hver dag altså....hehe. Jeg testpresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun ved graviditet skulle jeg tro.

Du får ta en test til over helgen, om det stemmer med el-slimet.

Og jeg blør fortsatt når jeg presser. Jeg tester hver dag. Hva er dette for noe??!?!

Du kommer jo til å bli ruinert kjære deg :-) om ikke tanta har dukket opp på mandag så skal jeg teste da. Men jeg er igrunn overbevist om at jeg ikke er gravid. Tydeligvis så er det psyken som spiller inn.. Er jo første gang jeg har opplved å være så stresset på dette, og DA blir jo mensen borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer jo til å bli ruinert kjære deg :-) om ikke tanta har dukket opp på mandag så skal jeg teste da. Men jeg er igrunn overbevist om at jeg ikke er gravid. Tydeligvis så er det psyken som spiller inn.. Er jo første gang jeg har opplved å være så stresset på dette, og DA blir jo mensen borte..

Tjihi, ruinert for blod da eller?

Les svaret til meg selv, som jeg slengte på like etter svaret til deg.

Jeg testpresser, ikke graviditetstester.

hehe...

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer jo til å bli ruinert kjære deg :-) om ikke tanta har dukket opp på mandag så skal jeg teste da. Men jeg er igrunn overbevist om at jeg ikke er gravid. Tydeligvis så er det psyken som spiller inn.. Er jo første gang jeg har opplved å være så stresset på dette, og DA blir jo mensen borte..

Har ikke tatt flere tester enn den siste...når det nå enn var. Var det mandag tro?

*forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi, ruinert for blod da eller?

Les svaret til meg selv, som jeg slengte på like etter svaret til deg.

Jeg testpresser, ikke graviditetstester.

hehe...

c",)

Å sånn sett ja ;-) He he.. Det er nok gratis ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. og jeg skjønner ikke hvorfor jeg IKKE blør.. :-)

Nå måtte jeg le godt her jeg sitter og gnofler i meg oppskåret frukt i biola (nam!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg le godt her jeg sitter og gnofler i meg oppskåret frukt i biola (nam!).

Håper jeg ikke la en demper på apetitten din ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...