Gå til innhold

Hvem av oss har rett?

Gjest har han rett?

Anbefalte innlegg

Gjest har han rett?

Typen min påstår at når jeg skeier ut med chips og sjokolade en lørdags kveld, så er all treningen uken i forveien "borkastet". Jeg kunne like godt latt være å trene mener han.

Er det sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trening er aldri bortkastet. For det første øker trening forbrenningen. For det andre er det godt for kroppen å få brukt seg.

Når det gjelder å slanke seg så kan det jo hende at nok sjokolade og nok chips gjør at du ikke går ned i vekt, selv om du har trent. Men den gunstige effekten av trening har du uansett hva du spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har rett. Typen din tar feil.

Dump han.

Ja jeg skal gjøre alvor av det du skrev og dumpe han i kveld.

Faen så usaklig du er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har han rett?

Han mener jo ikke det er bortkastet å trene, det var derfor jeg skrev det i gåseøyne,men det var med tanke på å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Han mener jo ikke det er bortkastet å trene, det var derfor jeg skrev det i gåseøyne,men det var med tanke på å gå ned i vekt.

Selvfølgelig er det ikke bortkastet med tanke på å gå ned i vekt.

Typen din har et og annet å lære om kropp, trening og kosthold. I hvert fall før han åpner kjeften.

Fyren er åpenbart ikke helt i vater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal gjøre alvor av det du skrev og dumpe han i kveld.

Faen så usaklig du er..

Du kan da ikke styre livet ditt etter alle kommentarer på nettet. Det er lov å komme med en spøk til side innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke sant. Det er ikke riktig heller å overdrive når det gjelder slanking. Å skeie ut med sjokolade og chips skal gjøres med måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du kan da ikke styre livet ditt etter alle kommentarer på nettet. Det er lov å komme med en spøk til side innimellom

Det var ikke en spøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...