Gjest har han rett? Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Typen min påstår at når jeg skeier ut med chips og sjokolade en lørdags kveld, så er all treningen uken i forveien "borkastet". Jeg kunne like godt latt være å trene mener han. Er det sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du har rett. Typen din tar feil. Dump han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 For en dust fyr du har! Selvsagt har du rett! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du har rett. Typen din tar feil. Dump han. :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Trening er aldri bortkastet. For det første øker trening forbrenningen. For det andre er det godt for kroppen å få brukt seg. Når det gjelder å slanke seg så kan det jo hende at nok sjokolade og nok chips gjør at du ikke går ned i vekt, selv om du har trent. Men den gunstige effekten av trening har du uansett hva du spiser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det mener du ikke!?!? Eller dvs. det kan ikke HAN mene. Trening er jo aldri bortkastet uansett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukk-sukk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du har rett. Typen din tar feil. Dump han. Ja jeg skal gjøre alvor av det du skrev og dumpe han i kveld. Faen så usaklig du er.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har han rett? Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Han mener jo ikke det er bortkastet å trene, det var derfor jeg skrev det i gåseøyne,men det var med tanke på å gå ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det er selvfølgelig ikke sant. Fyren er helt på jordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Han mener jo ikke det er bortkastet å trene, det var derfor jeg skrev det i gåseøyne,men det var med tanke på å gå ned i vekt. Selvfølgelig er det ikke bortkastet med tanke på å gå ned i vekt. Typen din har et og annet å lære om kropp, trening og kosthold. I hvert fall før han åpner kjeften. Fyren er åpenbart ikke helt i vater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja jeg skal gjøre alvor av det du skrev og dumpe han i kveld. Faen så usaklig du er.. Du kan da ikke styre livet ditt etter alle kommentarer på nettet. Det er lov å komme med en spøk til side innimellom 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nei det er ikke sant. Det er ikke riktig heller å overdrive når det gjelder slanking. Å skeie ut med sjokolade og chips skal gjøres med måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Du kan da ikke styre livet ditt etter alle kommentarer på nettet. Det er lov å komme med en spøk til side innimellom Det var ikke en spøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det var ikke en spøk. Å så du er så seriøs, det hadde jeg ikke fått med meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.