Gjest mr muscle123 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Jeg er en 20 år gammel pingle, 190cm høy og under 80 kg. Vil se bedre ut til sommeren. Hva bør jeg spise for å gå opp i vekt, og hvordan bør jeg trene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei pingle. Løft tungt 2-3 ganger i uka, spis godt, og tren litt kondisjon også for allsidighetens skyld. Du finner masse om dette rundt omkring på nettet, hvis du søker litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Spis 5-6 ganger om dagen. Jeg snakker da om måltider hvor du spiser deg mett. Hvis du ikke klarer å spise nok dytter du i deg weight gain i tillegg, proteiner etter trening, samt en proteindrink blandet ut i vann før du legger deg for kvelden. I tillegg trener du styrke, hele kroppen fordelt på 4 ganger i uka, tungt. Skikkelig tungt. Burde funke, men ting tar tid. Det er ikke lenge til sommeren. Ikke i treningssammenheng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.