Samie1365380814 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, jeg er en jente på 20 år som har fått diagnoesen pcos, jeg lurer hva slags matvarer som er bra for meg og hva jeg bør holde meg unna?Jeg har alltid hvert slank, men nå iløpet av en veldig kort periode har jeg lagt på meg over 10 kilo, vil jeg ta av disse igjen vis jeg legger om kostholde mitt???? Jeg har fått metformin av legen min p pillene Diane.Jeg føler meg veldig nedfor og har lite energi til å utføre dagens handlinger.Håper du kan hjelpe meg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dr. Lindbergs måte å spise på er veldig gunstig for oss PCO'ere. Dvs. mer proteiner og mindre karbohydrater. Og de karbohydratene som spises kommer i hovedsak fra grønnsaker, belgfrukter og VELDIG grove kornprodukter. Måltidene skal aldri være bare karbohydrater, men alltid med proteiner. Gå inn på http://www.vektibalanse.no/ der vil du finne tips. Lykke til fra en som er "gammel" i PCOS-faget 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.