sørnorge22 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei. Jeg er ca 164 cm over bakken og veier fra 59-61 kilo. Idealvekten min har alltid vært ca 60, for jeg har litt muskler. Men nå har jeg med ett begynt å føle meg litt for tykk, selv om jeg ikke har mage når jeg står - bare når jeg sitter hehe - men ER jeg tykk når jeg veier ca 60 eller?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nei, du er ikke tykk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nei, du høres helt perfekt ut ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørnorge22 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Nei, du høres helt perfekt ut ;-) heheh tuuusen takk;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 heheh tuuusen takk;) :-) Jeg er 160 cm (altså 4 ca lavere enn dag) og da jeg veide 56 så jeg helt fint ut ;-) (nå veier jeg noen flere som snart er vekk... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørnorge22 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 :-) Jeg er 160 cm (altså 4 ca lavere enn dag) og da jeg veide 56 så jeg helt fint ut ;-) (nå veier jeg noen flere som snart er vekk... :-) trokke jeg noensinne har veid 56 jeg...tror jeg gikk direkte fra baby til 60 hehe. Men skulle gjerne vært på 50-tallet jeg også..lurer fælt på hvordan jeg kan komme meg dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei! Du er langt fra overvektig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elinamaria Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg er 159 cm høy og veier 60 kg. Er ikke tykk i det hele tatt. Men begynner nesten å lure når jeg leser sånt på nettet hele tiden! Kanskje jeg burde ned på 50-tallet for sikkerhets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg er 159 cm høy og veier 60 kg. Er ikke tykk i det hele tatt. Men begynner nesten å lure når jeg leser sånt på nettet hele tiden! Kanskje jeg burde ned på 50-tallet for sikkerhets skyld. Folk er forskjellig bygd. Men når du _ser_selv at du ikke er tjukk i det hele tatt, hvorfor da stresse med å gå ned i vekt?Vekt er til 7. og sist bare et tall..Og din BMI er jo helt ok.Troe du trenger å fete opp selvtilliten din, snarere enn å slanke kroppen;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elinamaria Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Folk er forskjellig bygd. Men når du _ser_selv at du ikke er tjukk i det hele tatt, hvorfor da stresse med å gå ned i vekt?Vekt er til 7. og sist bare et tall..Og din BMI er jo helt ok.Troe du trenger å fete opp selvtilliten din, snarere enn å slanke kroppen;) Jeg har overhodet ikke dårlig selvtillitt. Men jeg vil ikke at noen skal tro jeg er fet når de spørr hva jeg veier på nettet og jeg svarer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det kommer vel an på beinbygningen din og hvor mye muskler du har. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elinamaria Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det kommer vel an på beinbygningen din og hvor mye muskler du har. Så en KAN være feit på den høyden og vekten om en har en viss beinbygning? Skal virkelig ha meg ned på femtitallet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg er 159 cm høy og veier 60 kg. Er ikke tykk i det hele tatt. Men begynner nesten å lure når jeg leser sånt på nettet hele tiden! Kanskje jeg burde ned på 50-tallet for sikkerhets skyld. Du er helt sikkert svært flott for da er du som meg ;-) he he.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 trokke jeg noensinne har veid 56 jeg...tror jeg gikk direkte fra baby til 60 hehe. Men skulle gjerne vært på 50-tallet jeg også..lurer fælt på hvordan jeg kan komme meg dit. Spise ofte og mye frukt og grønt. Mye proteiner og godt med trim :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Så en KAN være feit på den høyden og vekten om en har en viss beinbygning? Skal virkelig ha meg ned på femtitallet... Dattera mi er akkurat passe, hun er 1,67 og 55 kg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du er ikke for tykk med den høyden/vekten. Selv er jeg 164/62, og er i grunnen fornøyd med det. Føler meg helt passe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har overhodet ikke dårlig selvtillitt. Men jeg vil ikke at noen skal tro jeg er fet når de spørr hva jeg veier på nettet og jeg svarer. Ehh..hvor gammel er du egentlig?Er det så mange som spør deg på nettet hva du veier da? Hvorfor skulle folk være interessert i det? Og er det noen som spør, er det vel bare til å la være å svare, for det har vel ikke andre noe med..Men altså: du er IKKE feit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elinamaria Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dattera mi er akkurat passe, hun er 1,67 og 55 kg og derfor kan ikke andre vekter og høyder være passelig også? øh ok. venninna mi er forresten 157 og veier 60 og er helt passe. ei anna venninne er 170 og veier 50, men har superspinkel overkropp og brei underkropp og ser ikke fullt så bra ut. tror ikke en kan si det på bare høyden og vekta nei! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 og derfor kan ikke andre vekter og høyder være passelig også? øh ok. venninna mi er forresten 157 og veier 60 og er helt passe. ei anna venninne er 170 og veier 50, men har superspinkel overkropp og brei underkropp og ser ikke fullt så bra ut. tror ikke en kan si det på bare høyden og vekta nei! Det er helt riktig det du sier. Vekta tar ikke hensyn til proposjoner og beinbygning. Jeg skjønner problemet ditt. Du er fornøyd slik du er, men synes forholdet mellom høyde og vekt høres for "tykt" ut når du forteller det uten at folk kan se deg. Kan du ikke bare si at du er slank og velproposjonert og ikke vet hva du veier, kaste badevekta og heretter bare bruke speilet som målestokk - og gi blaffen i hva du veier? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.