Gjest *wondering*hmm* Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ...er det fryktelig usunt? det er inmari billig nemlig, og riktig så godt faktisk! men det er jo smør, ost og makaroni da...kanskje en burde holde seg unna hvis man slanker seg litt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 He he.. Du har nok svart på det selv ser jeg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *wondering*hmm* Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 He he.. Du har nok svart på det selv ser jeg ;-) hm kjipern...må jeg virkelig slutte å ete favorittmaten min?! da blir hvertfall typen min glad, han blir dårlig hver gang jeg spiser det hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei! Du trenger ikke SLUTTE å spise det. Det skader ikke en gang iblant, vettu.Du kan også gjøre retten sunnere ved å ta en mindre porsjon, og ete masse salat ved siden av. Eller hvorfor ikke lage din egen sunne variant, av fullkornsmakaroni og lettere ost/hvit saus med lettost i(og evt. kylling el. skinke)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *wondering*hmm* Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei! Du trenger ikke SLUTTE å spise det. Det skader ikke en gang iblant, vettu.Du kan også gjøre retten sunnere ved å ta en mindre porsjon, og ete masse salat ved siden av. Eller hvorfor ikke lage din egen sunne variant, av fullkornsmakaroni og lettere ost/hvit saus med lettost i(og evt. kylling el. skinke)? Hei! hm det var en god ide, hørtes godt ut. men poenget med at det er så billig forsvant litt da... (student med dårlig råd skjønner du.) Men det er kanskje på tide å prøve å variere livretten min litt, så det skal jeg tenke på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ikke akkurat slankemat nei, men ellers ser jeg ikke grunn til at du ikke kan spise det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.