Gjest prøvd? Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er det noen som har prøvd tablettene (eller er det pulver?) CUR? (adverteres på tv mye om dagen). De skal hjelpe deg å å fortere gå ned i vekt når man slanker seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, det inneholder blant annet ekstrakt fra grønn te som skal øke forbrenningen. Jeg har i hvert fall gått ned i vekt når jeg har tatt de pillene. Har passet på spisingen også, men har skeiet ganske kraftig ut noen ganger, men likevel gått ned. Det skader jo ikke å prøve. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleva Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, det inneholder blant annet ekstrakt fra grønn te som skal øke forbrenningen. Jeg har i hvert fall gått ned i vekt når jeg har tatt de pillene. Har passet på spisingen også, men har skeiet ganske kraftig ut noen ganger, men likevel gått ned. Det skader jo ikke å prøve. Hvor myte koster de da? Sånn for nyssgjerrighetens skyld... Må man være veldig overvektig? Jeg er normalvektig, men ønsker å gå ned litt før bikinisesongen setter inn. Spiser mindre og sunt, begrenser godtespising og går mer, men har CUUR da noen effekt, vet du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvor myte koster de da? Sånn for nyssgjerrighetens skyld... Må man være veldig overvektig? Jeg er normalvektig, men ønsker å gå ned litt før bikinisesongen setter inn. Spiser mindre og sunt, begrenser godtespising og går mer, men har CUUR da noen effekt, vet du det? Jeg betalte 439 for 150 stk på en Life helsekostbutikk. Man skal ta fem tabletter hver dag. De skal virke sammen med et fornuftig kosthold, så jeg tror det vil virke på deg. Men slike ting er umulig å si. Tro kan flytte fjell. Et annet tips er å drikke grønn te og drikke to liter vann tilsatt sitrinsaft hver dag. Det pleier å få fart i sakene hos meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøvd? Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, det inneholder blant annet ekstrakt fra grønn te som skal øke forbrenningen. Jeg har i hvert fall gått ned i vekt når jeg har tatt de pillene. Har passet på spisingen også, men har skeiet ganske kraftig ut noen ganger, men likevel gått ned. Det skader jo ikke å prøve. nei det skader ikke å prøve, men det er veldig dyrt da, så da er det ganske kjedelig hvis det ikke hjelper. Er påpasselig på hva jeg spiser jeg og, men har ikke gått ned noe særlig siden jeg begynte å slanke meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg betalte 439 for 150 stk på en Life helsekostbutikk. Man skal ta fem tabletter hver dag. De skal virke sammen med et fornuftig kosthold, så jeg tror det vil virke på deg. Men slike ting er umulig å si. Tro kan flytte fjell. Et annet tips er å drikke grønn te og drikke to liter vann tilsatt sitrinsaft hver dag. Det pleier å få fart i sakene hos meg. Tilsatt sitronsaft sier du - presser du sitroner, eller spruter du bare oppi en dæsj av sånn på gul flaske som fås kjøpt i butikken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.