Gjest sultengutt Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hei.. jeg er en gutt på 22 år.. er 170cm atletisk og veier rudnt 63 kilo.. så jeg føler meg helt normal.. men problemet er at jeg er sulten konstant.. untatt akkurat i det jeg står opp.. men jeg kan spise 3 ganger mer en andre gjør til vandelig.. og jeg går rundt hele tiden og er sulten så spiser jeg kjempe masse.. men da går det bare en time før jeg er sulten igjenn.. har ikke tenkt på det før, men nå så merker jeg at det blir veldig irriterende.. og det har blitt et problem nå. jeg har ikke lyst til og gå rundt sulten. har lyst til og spise 3-4 ganger daglig, i vandelige porsjoner.. er det noen som vet hvorfor.. eller hva man kan gjøre for og miste apetitten?? kanskje trening hjelper?? mvh gutt22 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Umulig å svare på dine spørsmål, for du skriver ingenting om HVA og HVORDAN du spiser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.