Gjest HUNGRIG!!! Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er ei jente på 20 som trener styrke rundt 4 ganger i uka. E generelt ganske aktiv i løpet av dagen også. I november/desember ble det veldig lite trening, men nå har jeg startet opp for fullt igjen. Trener først og fremst for å bygge muskler, ligger mellom 12 og 15 repetisjoner. I året som gikk trente jeg veldig tungt-primært max styrke. Nå som jeg er i gang igjen har jeg plutseig fått VELDIG STOR matlyst. Har en bakgrunn med spiseforstyrrelser og sliter i perioder med dette, men det er vel ikke helt galt å tenke at denne hungeren etter mat kan komme av treningen? Noen synspunkter på dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er nok treningen som gjør at du blir så sulten, vil jeg tro. Med økt muskelmasse, øker forbrenningen, også når du er i ro(dvs. basalmetabolismen). Så lenge du spiser sunt-mye grovt og grønt-kan du nok ta det helt kuli:) Kroppen behøver næringen. Gir du den ikke nok, vil kropp/muskler brytes ned i stedet for å bygges opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.