Sprutbæsj Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei! Jeg er en gutt på 21 år som skal kvitte meg med bilringen og få meg six-pack. Spørsmål 1: Er kaffe usunt med tanke på trening og resultater? Det går et par liter om dagen.. Spørsmål 2: Leste i Her & Nå at en kjendis spiste ananas til frokost for å få start på forbrenningen. Jeg har nå begynt å trene når jeg står opp, og en time etterpå spiser jeg en hermetikkboks med ananasbiter. Er det bra å spise ananas? Er det noe annet jeg bør spise istedet for ikke å legge på meg? Sitter foran dataen hele dagen, så trenger ikke så masse energi... Hehe, høres sikkert litt hysterisk ut, men nettopp ferdig i militæret og har gått arbeidsledig en måned nå, så kjenner at kroppen har begynt å ese ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Frokost er viktig, før du trener eller gjør andre ting. Alle måltider (helst 4-5 små måltider om dagen) bør inneholde proteiner og fiber for å holde forbrenningen på topp. Proteiner: skummamelk, egg, skinke, kylling eller liknende. Fiber: Grovt brød, kornblandinger og frukt og liknende. 5-6 frukt og eller grønnsaker om dagen (her kommer ananasen inn). Mye vann. Det skulle gjøre susen. Vær klar over at om du spiser for lite, så går forbrenninga ned, og det blir myyyye vanskeligere å gå ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sprutbæsj Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Frokost er viktig, før du trener eller gjør andre ting. Alle måltider (helst 4-5 små måltider om dagen) bør inneholde proteiner og fiber for å holde forbrenningen på topp. Proteiner: skummamelk, egg, skinke, kylling eller liknende. Fiber: Grovt brød, kornblandinger og frukt og liknende. 5-6 frukt og eller grønnsaker om dagen (her kommer ananasen inn). Mye vann. Det skulle gjøre susen. Vær klar over at om du spiser for lite, så går forbrenninga ned, og det blir myyyye vanskeligere å gå ned i vekt. Hei! Takk for bra svar.. Jeg visste det vel egentlig, men kjekt å bli minnet på det. Kaffe, har det noen innvirkning på resultatene? Har hørt at du tørker ut hvis du drikker for mye... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 I tillegg til det skorpionen under skriver, er det glimrende med en lett treningsøkt før frokost. Men da snakker jeg om en forholdsvis rolig sykletur på ergometersykkel (eventuelt vanlig sykkel), stepping, eller lignende. Ananas holder selvfølgelig ikke som frokost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei! Takk for bra svar.. Jeg visste det vel egentlig, men kjekt å bli minnet på det. Kaffe, har det noen innvirkning på resultatene? Har hørt at du tørker ut hvis du drikker for mye... Kaffe er vanndrivende. Du må altså kompensere med å drikke ennå mere vann. Kroppen er så fint anlagt at den må ha vann. Hvis den får for lite vann holder den på vannet sånn at du ved å drikke for lite vann kan få vann i kroppen (!). Drikker du nok vann vil kroppen skjønne at her er ikke noe knapphet, og slippe det den har til overs, og man går lettere ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffoman Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei! Takk for bra svar.. Jeg visste det vel egentlig, men kjekt å bli minnet på det. Kaffe, har det noen innvirkning på resultatene? Har hørt at du tørker ut hvis du drikker for mye... En kopp kaffe pluss en halv liter vann før morgentrening er finfint for å få igang forbrenninga! Grønn te har samme virkning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei! Takk for bra svar.. Jeg visste det vel egentlig, men kjekt å bli minnet på det. Kaffe, har det noen innvirkning på resultatene? Har hørt at du tørker ut hvis du drikker for mye... Ikke bruk hermetikk ananas i sukkerlake da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.