Gjest amparro Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Her i huset er vi veldig glade i wraps. Er det mange raske karbohydrater i denne type matvare? Jeg ønsker å gå ned i vekt og spiser kylling, salat og litt ost inni. Det er vel ikke så ille eller hva? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 De er jo laget av hvetemel da, og det er raske karbohydrater. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wrapper Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Wraps er ikke akkurat slankemat nei, mye karbo og mye kalorier, men spiser du bare en og fyller på med masse sunt inni skulle det vel ikke være så verst som helgekos. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tatanjas Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 De er jo laget av hvetemel da, og det er raske karbohydrater. Jeg pröver å spise riktig mat,uten for mye karbohydrater. Men jeg er en dame som setter middagen höyest av mine måltider. Samtidig bruker jeg noe som heter xenical som skal hjelpe en i gang til å skifte kosthold. Pröver å holde meg etter 5 måltid om dagen (inkl.)frukt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei Jeg lager wraps til middag hver torsdag.Jeg gikk ned 30 kilo for 2 år siden og lå om kostholdet,etter det har jeg holdt vekta,litt + -. Hemmeligheten er vel egentlig å spise lite og ofte, det gjør jeg.Og jeg spiser helt ordinær mat. Når disse andre her langer innpå til middag forsyner jeg meg med 1 wrap,drikker mye vann før middag og mye vann etter middag. Spis med god samvittighet,jeg tror vi trenger karbohydrater like mye som vi trenger proteiner,det er mengden det er snakk om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.