Gjest maybe it`s... Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har et par spørsmål til dere som har peiling på slanking: Etter min siste fødsel (har tre barn) sliter jeg med å få av de siste 2-3 kiloene. Veier 63 kilo og er 168 høy. Er ikke tjukk, men vil gjerne ha av det lille ekstra. Jeg lever på samme måte og spiser det samme som før jeg fikk barn, men har likevel stabilisert vekten på 4-5 kilo mer enn jeg opprinnelig var. Nå er jeg jo noen år eldre da, men jeg lurer på om det er slik at kvinner som har født ofte får problemer med å komme helt ned i "normal" vekt? Har det kommet på noen fettlagre eller noe som er vanskelige å få vekk? Det er vel slik at jeg nå virkelig må gjøre en skikkelig innsats for å finne tilbake til vekten min, men det tror jeg ikke jeg klarer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 "Nå er jeg jo noen år eldre da, men jeg lurer på om det er slik at kvinner som har født ofte får problemer med å komme helt ned i "normal" vekt? " Det tror jeg ikke. Det er vel individuelt som så mye annet. Jeg veier mindre nå enn jeg har gjort på mange år, faktisk under det jeg gjorde da jeg var 18-19, og jeg har ikke gjort noe veldig spesielt for å få det til heller. Det bare ble sånn. Har bare ett barn, da, vet jo ikke hvordan det hadde vært hvis jeg hadde vært gravid flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvis du orker så vil jeg anbefale deg å gå 1 time rask gange annenhver dag, gjerne med gåstaver. Etter hver julefeiring går jeg opp rundt 2 kilo.Dette forsvinner når jeg går disse turene mine utpå vårparten. Jeg går 7 km annenhver kveld,rask gange.Etter 1 måned er som regel vekta stabilisert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.