Gjest om dette er noe ? Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 er det noen her som har prøvd disse ? en bekjent av en bekjent hadde brukt disse da hun slanket seg og magen stoppet opp, med god virkning for henne. så også en annonse i NU, eneste gang jeg har sett noen som helst reklame for dette produktet .... magen min stopper opp rett som det er, så derfor lurte jeg på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det er mange som har god effekt av en kur med OxyTarm når magen har stoppet seg, eller man er veldig oppblåst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Tør jeg spørre om hva som skjer når en mage stopper opp, og hvorfor den stopper? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har brukt og til dels bruker oxy tarm ennå. Selv om jeg spiser forholdsvis sunt,trener mye og drikker nesten bare vann-har problemet med magen alltid vært der.Den fungerer rett og slett ikke som den skal. Oxy tarm får magen din igang igjen,og du kan også bruke den hele tiden(lav dose) uten at du blir avhengig eller ødelegger noe.Men det beste er jo en mage som faktisk fungerer uten noe som helst-selvklart! Oxt tarm er IKKE noen form for slankepille.Men vet at en del anbefaler den i forbindelse med vektreduksjon da den får fart på magen igjen og rensker opp i systemet(fjerner avleiringer)slik at tarmen kan ta opp igjen alle næringstoffer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.