lille monk Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Heisann! I Desember fikk jeg fryktelig vondt i beina mine og hadde vanskeligheter med å gå på de. Smertene gikk fra hælen, langs ytre fotblad og til lilletå. Jeg dro til legen og diagnosen var betennelse i føttene. Dette virker rimelig ettersom jeg har brukt feil type sko i 3 mnd tid på aeroic trening (inne fotball sko). Jeg fikk betennelsesdempende tabletter (voltaren) som jeg skulle ta en uke + ta det med ro til smertene ga seg. Jeg gjorde dette og har gradvis trent meg opp til å øke belastning på beina. Problemet var at jeg ble nok litt for ivrig og begynte med for hard trening for fort (trening med løse vekter +step trening). Betennelsen kom tilbake i full blomst! Jeg har nå tatt voltaren i en uke + holdt meg i ro i en uke (tilsammen 14 dager). Tilstanden er like ille + at jeg har veldig vondt i knærne. Det kjennes ut som om det er grus der inne og beina trives best når de er bøyd (tidvis veldig au å rette ut foten). Dette er vel typisk belastningskade? Er det noen som har vært i samme situasjon og har noen gode råd til meg? På forhånd takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.