muriel Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei dere! For 18 mnd siden hadde jeg en veldig vanskelig periode. Så vanskelig faktisk, at jeg mistet all matlyst og gikk ned 30 kg på få måneder.(Regner nok med at det forsvant endel muskelmasse i tillegg til fettet) Nå har livet blitt litt mer OK, og jeg er på god vei oppover igjen... Har så langt lagt på meg ca. 10 kg i løpet av det siste året. Hva kan jeg gjøre for å ikke legge på meg mer, og kanskje helst få av de 10 kiloene? Det bør være noe som er forholdsvis mulig å gjennomføre som lutfattig student og alenemor. Med andre ord: Ikke så alt for tidkrevende, og ikke helsestudio f.eks. Anyone?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det som skjer deg, er uungåelig. Men det er typisk at det er vår egne negative tanker rundt at vi går opp igjen som kan være den verste fienden. Fortsett med å spise sunt, gå turer. Så vil det stabilisere seg, og hvis du fortsatt trenger vektnedgang, kan du begynne en mer naturlig slankekur (enn en dårlig periode)Når man har gått så mye ned i vekt på kort tid, kan en lett miste perspektivet på hva som er normal vekt. Pass på at du tenker over dette. Vennlig hilsen bugge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Du har nok mistet en del muskelmasse gjennom vekttapet, denne må bygges opp igjen. Det gjør du ved styrketrening. Hvis du ikke kan dra på helsestudio, så må du trene en del hjemme. Det er mange tenings"siter" på nettet hvor du kan finne beskrivelser av øvelser. En del nyttig finner du her: http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/879_normal.html Ellers bør du også trene kondisjon, såpass at du blir skikkelig anpusten og svett. Jeg er også lutfattigstudentalenemor, så jeg vet at du ikke har verken tid eller penger til overs. Det som ikke trenger å være så dyrt er om du kan ta en time "husmortrim" i uka, de averteres ofte på oppslag på butikken o l. Det avhenger også om barna/-et er gamle nok til å være en time alene? Ellers blir det lange spaserturer (få opp pulsen), joggeturer, skiturer, dans... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Det som skjer deg, er uungåelig. Men det er typisk at det er vår egne negative tanker rundt at vi går opp igjen som kan være den verste fienden. Fortsett med å spise sunt, gå turer. Så vil det stabilisere seg, og hvis du fortsatt trenger vektnedgang, kan du begynne en mer naturlig slankekur (enn en dårlig periode)Når man har gått så mye ned i vekt på kort tid, kan en lett miste perspektivet på hva som er normal vekt. Pass på at du tenker over dette. Vennlig hilsen bugge. Takk for tips ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Du har nok mistet en del muskelmasse gjennom vekttapet, denne må bygges opp igjen. Det gjør du ved styrketrening. Hvis du ikke kan dra på helsestudio, så må du trene en del hjemme. Det er mange tenings"siter" på nettet hvor du kan finne beskrivelser av øvelser. En del nyttig finner du her: http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/879_normal.html Ellers bør du også trene kondisjon, såpass at du blir skikkelig anpusten og svett. Jeg er også lutfattigstudentalenemor, så jeg vet at du ikke har verken tid eller penger til overs. Det som ikke trenger å være så dyrt er om du kan ta en time "husmortrim" i uka, de averteres ofte på oppslag på butikken o l. Det avhenger også om barna/-et er gamle nok til å være en time alene? Ellers blir det lange spaserturer (få opp pulsen), joggeturer, skiturer, dans... Takk for tips ) *inn og sjekke linken* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Takk for tips ) *inn og sjekke linken* Det finnes nok bedre nettsteder. Hvis du går inn på "idrett og trening" og spør, får du nok noen proffe svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Det finnes nok bedre nettsteder. Hvis du går inn på "idrett og trening" og spør, får du nok noen proffe svar. Jajamensann ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jajamensann ) He, he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fin link Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 www.dinkost.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.