Gjest litt for lita og litt for rund Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg er 148 cm høy, og har egentlig en smal/ sped bensbygning. Nå veier jeg ca 62 kg, og det er jo for mye. Men hvor mye, tror du, er passe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest izzabell Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 En venninne av meg er 149 cm høy og veier ca 52 kg. Og hun er passe slank. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Bør og bør. Hvis du trives med vekten du har nå er vel det greit. Men siden du spør, så virker det litt for mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 En venninne av meg er 149 cm høy og veier ca 52 kg. Og hun er passe slank. Hei! I følge BMI (Body Mass Index) ligger du på 28,3 og det er overvekt. Ikke så mye da, men... Det normale er 19-25. For å ligge innen det normale må du veie 42-55 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg er 152,5 cm og var veldig fornøyd da jeg veide 52-53 kg. Nå veier jeg 55 og egentlig er det greit det og. ) 55 er vel ei fin vekt for deg også? Poenget er jo at du trives med vekta di da, ikke hva andre synes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimi Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg er 152,5 cm og var veldig fornøyd da jeg veide 52-53 kg. Nå veier jeg 55 og egentlig er det greit det og. ) 55 er vel ei fin vekt for deg også? Poenget er jo at du trives med vekta di da, ikke hva andre synes. Skal ikke nevne rekkefølgen på tallrekka som åpenbarte seg i går for meg *sukk* Skulle ønske jeg kunne veid det samme som deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Skal ikke nevne rekkefølgen på tallrekka som åpenbarte seg i går for meg *sukk* Skulle ønske jeg kunne veid det samme som deg... Du er nå under litt andre omstendigheter enn meg da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimi Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du er nå under litt andre omstendigheter enn meg da! Men, læll da! Kutta røyken, men ikke godis + svanger = mange kilo, gitt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Men, læll da! Kutta røyken, men ikke godis + svanger = mange kilo, gitt Ble sjokoladepuddingen god? ) Hadde sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert i dag jeg. Kjøpte da, ikke hjemmelagd. Og se så mye blidere jeg er i dag! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimi Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ble sjokoladepuddingen god? ) Hadde sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert i dag jeg. Kjøpte da, ikke hjemmelagd. Og se så mye blidere jeg er i dag! ) Skal du gni inn mine kalori-fadeser? Du er ond 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Skal du gni inn mine kalori-fadeser? Du er ond Det var ikke meningen du skulle spise hele sjokoladepuddingen alene da vet du. *Dukker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimi Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det var ikke meningen du skulle spise hele sjokoladepuddingen alene da vet du. *Dukker* Å? Vel jeg spiste for mye. Det hadde en laxerende virkning, så jeg inngikk rammeavtaler i fleng i går kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg ville sagt sånn ca. 50 - 52 ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Å? Vel jeg spiste for mye. Det hadde en laxerende virkning, så jeg inngikk rammeavtaler i fleng i går kveld. *Fniser hysterisk* Jada, jeg er i tåpelig humør i dag! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimi Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 *Fniser hysterisk* Jada, jeg er i tåpelig humør i dag! ) Jeg fikk da i hvertfall tømt ryggen, og det er jo greit det - jeg ser jo sprekkeferdig ut fra før 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg er 152,5 cm og var veldig fornøyd da jeg veide 52-53 kg. Nå veier jeg 55 og egentlig er det greit det og. ) 55 er vel ei fin vekt for deg også? Poenget er jo at du trives med vekta di da, ikke hva andre synes. 152,5 cm høy? Det forklarer nicket ditt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 152,5 cm høy? Det forklarer nicket ditt Er veldig glad i nicket mitt jeg. ) Var en meget spesiell venn på gymnaset som ga meg det, det var aldri noe seksuelt mellom oss, men han var veldig spesiell. En utrolig snill og var gutt, dessverre ble det aldri noe mellom oss, men.... Tanken på ham fyller meg med varme fremdeles, 18 år etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Er veldig glad i nicket mitt jeg. ) Var en meget spesiell venn på gymnaset som ga meg det, det var aldri noe seksuelt mellom oss, men han var veldig spesiell. En utrolig snill og var gutt, dessverre ble det aldri noe mellom oss, men.... Tanken på ham fyller meg med varme fremdeles, 18 år etter. Men er det forsent? At det blir noe mer mener jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Men er det forsent? At det blir noe mer mener jeg Han er gift og har barn og bor på en annen kant av landet. ) Var faktisk i kontakt med ham like før jul og han er akkurat like god nå som dengang. Hadde han bodd her i byen og vært tilgjengelig så hadde jeg opprettholdt kontakten med ham, men jeg er overhode ikke interessert i å blande meg inn i et ekteskap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Han er gift og har barn og bor på en annen kant av landet. ) Var faktisk i kontakt med ham like før jul og han er akkurat like god nå som dengang. Hadde han bodd her i byen og vært tilgjengelig så hadde jeg opprettholdt kontakten med ham, men jeg er overhode ikke interessert i å blande meg inn i et ekteskap. Det var jo synd.. Får krysse fingrene for at du finner en ny, og kanskje enda forbedret, utgave av han 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.