Gå til innhold

Hvor mye bør jeg veie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 152,5 cm og var veldig fornøyd da jeg veide 52-53 kg. Nå veier jeg 55 og egentlig er det greit det og. :o) 55 er vel ei fin vekt for deg også? Poenget er jo at du trives med vekta di da, ikke hva andre synes.

Skal ikke nevne rekkefølgen på tallrekka som åpenbarte seg i går for meg *sukk* Skulle ønske jeg kunne veid det samme som deg...

Annonse

Annonse

Gjest M.Angelica

Jeg er 152,5 cm og var veldig fornøyd da jeg veide 52-53 kg. Nå veier jeg 55 og egentlig er det greit det og. :o) 55 er vel ei fin vekt for deg også? Poenget er jo at du trives med vekta di da, ikke hva andre synes.

152,5 cm høy? Det forklarer nicket ditt :D

152,5 cm høy? Det forklarer nicket ditt :D

Er veldig glad i nicket mitt jeg. :o) Var en meget spesiell venn på gymnaset som ga meg det, det var aldri noe seksuelt mellom oss, men han var veldig spesiell. En utrolig snill og var gutt, dessverre ble det aldri noe mellom oss, men.... Tanken på ham fyller meg med varme fremdeles, 18 år etter.

Gjest M.Angelica

Er veldig glad i nicket mitt jeg. :o) Var en meget spesiell venn på gymnaset som ga meg det, det var aldri noe seksuelt mellom oss, men han var veldig spesiell. En utrolig snill og var gutt, dessverre ble det aldri noe mellom oss, men.... Tanken på ham fyller meg med varme fremdeles, 18 år etter.

:)

Men er det forsent? At det blir noe mer mener jeg :)

:)

Men er det forsent? At det blir noe mer mener jeg :)

Han er gift og har barn og bor på en annen kant av landet. :o)

Var faktisk i kontakt med ham like før jul og han er akkurat like god nå som dengang. Hadde han bodd her i byen og vært tilgjengelig så hadde jeg opprettholdt kontakten med ham, men jeg er overhode ikke interessert i å blande meg inn i et ekteskap.

Gjest M.Angelica

Han er gift og har barn og bor på en annen kant av landet. :o)

Var faktisk i kontakt med ham like før jul og han er akkurat like god nå som dengang. Hadde han bodd her i byen og vært tilgjengelig så hadde jeg opprettholdt kontakten med ham, men jeg er overhode ikke interessert i å blande meg inn i et ekteskap.

Det var jo synd..

Får krysse fingrene for at du finner en ny, og kanskje enda forbedret, utgave av han :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...