Gjest tjohooo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvordan får jeg flate muskler på sida av magen, like over hoftene? Jeg begynner å få antydning til Pink-muskler, og synes ikke det er særlig pent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva er pink muskler? Hvis du vrir overkroppen til venstre/høyre når du tar ulike former for situps, så trener du magen litt "bredere" og får brukt sidene av magemusklene bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva er pink muskler? Hvis du vrir overkroppen til venstre/høyre når du tar ulike former for situps, så trener du magen litt "bredere" og får brukt sidene av magemusklene bedre. Jeg gjør jo det, problemet er at de blir for store! Pink-muskler: popartisten pink, har sånne store pølser på siden av magen (muskler). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg gjør jo det, problemet er at de blir for store! Pink-muskler: popartisten pink, har sånne store pølser på siden av magen (muskler). Ønsker du ikke så store muskler på siden av magen, så er det best å ta mageøvelser "rett frem" - og ikke sideøvelser. Du kjenner som regel under øvelsen hvor du blir mest sliten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ønsker du ikke så store muskler på siden av magen, så er det best å ta mageøvelser "rett frem" - og ikke sideøvelser. Du kjenner som regel under øvelsen hvor du blir mest sliten. Men jeg vil jo ha LITT muskler der da, bare at de skal være flate og slanke, ikke klumpete *være vanskelig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Men jeg vil jo ha LITT muskler der da, bare at de skal være flate og slanke, ikke klumpete *være vanskelig* Mange "lette" repetisjoner gir vanligvis stramme slanke og markerte muskler (utholdenhet), mens færre og tyngre repetisjoner gir mer volum og styrke. Når det gjelder muskelvolumet så kan det også variere noe fra person til person. Noen har lettere for å få større og mer "klumpete" muskler enn andre, uansett om de trener lett eller tungt. Det kan også variere fra muskelgruppe til muskelgruppe på en person. Selv har jeg lett for å få volum på overkroppen (rygg, bryst), mens ben og armer må jeg jobbe mer med for å oppnå samme volum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Men jeg vil jo ha LITT muskler der da, bare at de skal være flate og slanke, ikke klumpete *være vanskelig* Ja, nå er du vanskelig!! Du er ingen leirkrukke, vet du. Du kan godt nøye deg med rette crunches. Det er fysisk umulig å totalt avskille de rette og skrå bukmusklene under trening. Altså blir de skrå musklene aktivert også under rette crunches. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ta "planken", både på vanlig måte (med begge underarmer og tærne i bakken) og på siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, nå er du vanskelig!! Du er ingen leirkrukke, vet du. Du kan godt nøye deg med rette crunches. Det er fysisk umulig å totalt avskille de rette og skrå bukmusklene under trening. Altså blir de skrå musklene aktivert også under rette crunches. Ok men da skal jeg gjøre det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ta "planken", både på vanlig måte (med begge underarmer og tærne i bakken) og på siden. Det gjør jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest situps er moro Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Forstår hva du mener! Pink har gravide mavemuskler! Tror hun puster galt slik at maven står ut når hun tar i og går opp...Uten at jeg er noen ekspert. Jeg trener på en blå ball og det fungerer PERFEKT! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Forstår hva du mener! Pink har gravide mavemuskler! Tror hun puster galt slik at maven står ut når hun tar i og går opp...Uten at jeg er noen ekspert. Jeg trener på en blå ball og det fungerer PERFEKT! Hvordan gjør du det, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.