Gjest Slankerseg Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har slanket meg i noen måneder nå og har gått ned nesten alt jeg skal, men nå mangler liksom "finishen". Jeg er ikke overvektig lenger (65 kg og 1.67 cm), men ønsker å gå ned 5 kg til. Jeg har under hele slankingen trent en time 5 dager i uka, spist ca. 1200 kalorier (vanlig sunn kost med mye fiber). Har gått ned greit på det, men nå vil ikke kroppen mer... Hva gjør jeg nå? Skal jeg spise enda mindre? Trene enda mer? Ta en pause for å få opp forbrenningen? Spise slankepiller som øker forbrenningen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bare roe det ned, spise sunt og fortsette å trene, så stabiliserer det seg gradvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fortsett som du gjør. Det er bare en fordel at det tar litt tid å gå ned, da er det lettere å holde vekten for ettertida. Slanker man seg brått, opplever mange å sprette opp igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Med så mye trengeing er 1200 kcal LITE! kroppen er nå på sparebluss. Du kan ikek spise mindre for da ødelegger du forbrenningen totalt. Har ikke annet forslag enn å spise mer frukt og grønt og spise små hyppige måltider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.