Gjest minus tjuefem Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har forsøkt å forklare mine kolleger at jeg ikke KAN spise sjokolade og kaker fordi jeg er som en tørrlagt alkoholiker. Hvis jeg spiser en konfektbit er det gjort - jeg får et kick og må ha bare mer, mer, mer. Er jeg helt alene om å ha det på den måten? Jeg har klart å gå ned i vekt og er slank nå men jeg vil ikke opp igjen. Derfor har jeg lovet meg selv totalavhold når det gjelder sjokolade og kaker. Jeg føler absolutt ikke at jeg forsaker noe, men kollegene og andre venner tror jeg overdriver og er blitt hysterisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvit (sjokolade) løgn Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg vet ikke om det alltid er verdt det å være så ærlig, da må man ta så mange slike diskusjoner.. Min søster sier hun får masse kviser av bare litt sjokolade, at det er allergisk på en måte. Det godtar alle, selv om sannheten er den samme som din, at hun ikke klarer å stoppe, og sjokoladehungeren blir vekket til livet av bare en liten smak. Så du er ikke alene om det, men kan (når du skal fortelle det til nye mennesker), finne på en grunn du slipper å forklare så mye rindt (at du er allergisk for kakao..) Allergi har alle forståelse for.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Si du har allergitestet deg, og at det er SJOKOLADEN som har gjort at du har gått så tett at du måtte sove sittende. Ingen er jævlige nok til å prøve å dytte i deg mer med sånne fryktelige konsekvenser. (Har brukt det selv!) Med ondt skal ondt fordrives! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Skjønner ikke hvorfor andre folk skal bry seg med at du ikke har lyst til å spise sjokolade. Er det ikke det ene så er det det andre Spiser man ikke sjokolade så er det galt, og vreker man i seg så er det galt også. De misunner deg og ville gjerne klart å avstå fra sjokoladen selv tenker jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Så flink du er! Jeg er også sjokoholiker. Har prøvd det der med å "unne seg" en bit. Hva er vitsen med det? For meg er det bare å pine seg selv. Når det gjelder sjokolade er det alt eller ingenting! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Bare si Nei Takk!! og hvis de spør mer lar du det bare bli tyst som i graven..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.