Gå til innhold

Smerter i mage/buk/rygg


snekker

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg er en mann på 35 år.Har hatt smerter i magen/buken i 2 måneder.Smerten er der hele tiden,mest på venstre side.Smertene blir verre når jeg blir sulten.Smertene går også rundt midjen til ryggen?. at det er smerter i venstre lysk.Dessuten er mage og buk ofte oppblåst etter at jeg kommer hjem fra arbeid.Har også til tider skikkelig dårlig ånde.Den beste tiden på døgnet er rett etter jeg har stått opp,har vondt da og men mye mindre.Merker også mere smerte når jeg sitter foroverbøyd eller har stramme klær på.Har hatt en kikkert/navleskopi for å sjekke om det var lyskebrokk,det var det ikke.Har også vært i CT med ryggen.Den var normal.Etter det har jeg hatt en Gastroskopi for å sjekke om evt. magesår.Dette fordi jeg har tatt en del medisin mot muskellbetennelse(Voltaren,Mobic)Der ble det heller ikke funnet noe galt.Fastlegen min mener att jeg har irritabel tykktarm. Jeg har ett arbeide som innebærer att jeg står mye/akkordarbeid(12 timers dag)Utover dagen får jeg skikkelig vondt under ribbeina og bak i ryggen,i nyrepartiene.Er dette normalt ved irritabel tykktarm,er det noen måte å få bekreftet at man virkelig har irritabel tarm?Venter i spenning på gode råd og svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...