Gjest øløløl og mere øl Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 det er helg...og jeg har ikke drukket en skvett øl på flere måneder. jeg trener 5 ganger i uka..spinning i 45 minutter. og spiser for d meste sundt. jeg har 1 dag i uka hvor jeg skeier ut, for å få opp forbreninga, og lurer egentlig da på... kan jeg drikke 2 halvlitere med øl i dag uten at det skal merkes nevneverdig på vekta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inabila Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja? Er du syk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest inabila Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja? Er du syk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ta utskeiinger i form av øl denne gangen da vet du ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Selvfølgelig. Du må gjerne kline til med langt mer enn to halvlitere også. Man må aldri bli så hysterisk at det å unne seg en seriøs flatfyll blir i overkant. To halvlitere er ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvis pilsen du inntar gjør at du tar av på dansegolvet så vil du jo kanskje forbrenne MER! Tror de er kebaben etterpå som gjør at en blir feit, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.