Gå til innhold

småsår på penis


amra

Anbefalte innlegg

Får ca 1 år siden var jeg på ferie, og der hadde jeg sex med en dame. Jeg brukte kondom, men den sprakk. Ca 2 dager senere fikk jeg et stort og illeluktende sår under forhuden og det gjorde skikkelig vondt a urinere. Legen der nede gav meg antibiotika, og sa at det ikke hvar en kjønnsykdom, det var nok bare en bakterie infeksjon pga urent vann. såret forsvant, og jeg trodde alt hvar bra. Men sånn innimellom med ca 1-2 måneders mellomrom dukker det opp noen små sår på penis og jeg blir litt øm, dette har pågått i ca 1 år. Siden legen der nede sa at det ikke var en kjønnsykdom, har jeg ikke gjort noe med det. Men nå har jeg begynt å lure på om han hadde feil. Kan dere fortelle meg hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest knøtten

Kan det være dette?

Symptomer på at du har fått soppinfeksjon er kløe, svie og osteaktig utflod med ubehagelig lukt.

Herpesvirus forårsaker gjerne blemmer og sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være dette?

Symptomer på at du har fått soppinfeksjon er kløe, svie og osteaktig utflod med ubehagelig lukt.

Herpesvirus forårsaker gjerne blemmer og sår.

Hvorfor ikke gå til legen en gang til, så slipper du og fundere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Det er vanskelig å vurdere dette pr. brev, men herpes er en mulig forklaring. Du finner informasjon om denne tilstanden på følgende side:

http://www.doktoronline.no/hud/pasient/geherpes.htm

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...