Gå til innhold

olivenolje

Gjest oliveno

Anbefalte innlegg

Gjest oliveno

jeg er på slankern, og trener regelmessig, er det lurt å ta f.eks en ss med olivenolje hver dag? for å gå ned raskere i vekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oliveno

Ha, ha.... det har jeg aldri hørt skal hjelpe. Det er jo 100 kcal i en ss olivenolje :o)

har sett flere sider om trening som anbefaler dette...

fordi olivenolje inneholder flerumettede fettsyrer som er bra for oss...eller no...

det har seg sånn at hvis kroppen får for lite fett...så vi den spare på det fettlageret den har...men hvis vi lurer den med olivenolje..og andre bra oljer..så vil kroppen gi slipp på det fettet den holder på....gir dette mening? er jeg helt på jordet...?

det er i alle fall sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

har sett flere sider om trening som anbefaler dette...

fordi olivenolje inneholder flerumettede fettsyrer som er bra for oss...eller no...

det har seg sånn at hvis kroppen får for lite fett...så vi den spare på det fettlageret den har...men hvis vi lurer den med olivenolje..og andre bra oljer..så vil kroppen gi slipp på det fettet den holder på....gir dette mening? er jeg helt på jordet...?

det er i alle fall sunt.

Men kan du ikke heller steke middagen i olivenolje da? Vi steker all mat i olivenolje og det går veldig bra.

Tror ikke jeg hadde tatt en ss ren olivenolje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest olivenlunden

En ss god jomfru olivenolje hver dag, er svært sunt.

Vet ingenting i forhold til det du sier om vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunn og god

Det er sunnere å steke mat i olje enn vanlig margarin. Men olivenolje inneholder mye kalorier akkurat som annet fett.

Når man slanker seg burde man få i seg litt fett, som faktisk hjelper til med å forbrenne mer fett. Men det er unødvendig å dytte i seg en ekstra skje hver dag. Alt med måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest olivenlunden

Men kan du ikke heller steke middagen i olivenolje da? Vi steker all mat i olivenolje og det går veldig bra.

Tror ikke jeg hadde tatt en ss ren olivenolje.

Det er mye, mye sunnere å få i seg ubehandlet olivenolje enn å steke den.

Jomfruolje er aller best som den er, på skje eller i salater, dryppet over pizza eller pasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...