Akela Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei! Jeg er en helt normal jente på 21 år. Ser helt normal ( ikke for tykk/tynn).... Men i det siste året har jeg fått skikkelig MAGE! Og det ser ikke bra ut... Har begynt å trene litt på treningsstudio. Men lurer på om noen har noen bra tips til hvordan få magen vekk, og hvor lang tid tar det ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pippi strømpe Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hei! det går ikke ant å punktforbrenne deler på kroppen. Du kan spørre de på senteret etter øvelser knyttet til magen. det anbefales mye kondisjon. hvor lang tid det vil ta er usikkert. du må huske å kombinere med sunn mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
everywhere Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Heisann:) Jeg leste i et blad om at planke-øvelsen skal være en super øvelse for å få flat mage:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.