Gå til innhold

*sladre sladre*


cecily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tipset!

Jeg begynner å bli en sladrehank, her. Det er nesten så galt at jeg nesten faller for fristelsen og sladrer på meg selv her. Kanskje jeg skulle gjøre det, før noen andre gjør det.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

grr jeg blir så nysjerrig hver gang du sladrer også går jeg inn på linken din også er den slettet!! søren! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grr jeg blir så nysjerrig hver gang du sladrer også går jeg inn på linken din også er den slettet!! søren! hehe

_Hver_ gang jeg sladrer??

Hehe, mistanke bekreftet. Jeg er visst blitt en sladrehank. Da får jeg vel sladre litt på meg selv, og si at jeg visstnok er et hespetre som bør skamme seg i seksualitetsforumet.

Jeg sladret på en kjerring som gikk helt amok inne på vil bli gravid, og to ganger har jeg sladret på selgere som vil selge diverse ting. Selgere er utrolig irriterende. Dette var altså en selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli en sladrehank, her. Det er nesten så galt at jeg nesten faller for fristelsen og sladrer på meg selv her. Kanskje jeg skulle gjøre det, før noen andre gjør det.

c",)

Hva var det du sladret om da?

*dør av nysgjerrighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

_Hver_ gang jeg sladrer??

Hehe, mistanke bekreftet. Jeg er visst blitt en sladrehank. Da får jeg vel sladre litt på meg selv, og si at jeg visstnok er et hespetre som bør skamme seg i seksualitetsforumet.

Jeg sladret på en kjerring som gikk helt amok inne på vil bli gravid, og to ganger har jeg sladret på selgere som vil selge diverse ting. Selgere er utrolig irriterende. Dette var altså en selger.

sladrehanken cecily! ;)

Sender deg i skammekroken!! Men eh sexforumet er vel ikke akkurat den verste skammekroken man kan sitte i.. Sender deg over til ungdomsforumet, der skjer det ikke mye og du kan sitte å tenke grundig over hva du har gjort!

Neida det er godt vi har deg som passer litt på :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du sladret om da?

*dør av nysgjerrighet*

En selger som skulle selge noe vidundermiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En selger som skulle selge noe vidundermiddel.

Aha, I see.

Samma dama som skulle selge et eller anna tull for "slitne gravide"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sladrehanken cecily! ;)

Sender deg i skammekroken!! Men eh sexforumet er vel ikke akkurat den verste skammekroken man kan sitte i.. Sender deg over til ungdomsforumet, der skjer det ikke mye og du kan sitte å tenke grundig over hva du har gjort!

Neida det er godt vi har deg som passer litt på :0)

*rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, I see.

Samma dama som skulle selge et eller anna tull for "slitne gravide"?

Hehe, det tror jeg neppe,du.

Du husker godt.

c",)

Men hun EvsStv eller no, hun ventet jeg lenge med å sladre på. Men til slutt ble jeg forbanne nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det tror jeg neppe,du.

Du husker godt.

c",)

Men hun EvsStv eller no, hun ventet jeg lenge med å sladre på. Men til slutt ble jeg forbanne nok.

Hvis du slenger inn en velformulert og godt begrunnet søknad, vil vi vurdere om du får bli medlem i hespetreklubben.

Frister det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sladrehanken cecily! ;)

Sender deg i skammekroken!! Men eh sexforumet er vel ikke akkurat den verste skammekroken man kan sitte i.. Sender deg over til ungdomsforumet, der skjer det ikke mye og du kan sitte å tenke grundig over hva du har gjort!

Neida det er godt vi har deg som passer litt på :0)

På sexforumet kan man bli tvangsbarbert, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sexforumet kan man bli tvangsbarbert, har jeg hørt.

*humre* Jeg har gitt etter for presset og har fjernet smitt og smule, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du slenger inn en velformulert og godt begrunnet søknad, vil vi vurdere om du får bli medlem i hespetreklubben.

Frister det?

Ærede Fru Hespetre.

Jeg hører vage rykter om Hespetreklubbens eksistens og dette vekker min interesse. Jeg ønsker med dette å forhøre meg om Fru Hespetre tror at undertegnede egner seg som Hespetre.

CV:

* Sladret to ganger på to ulike selgere.

og

* Sladret to ganger på samme nick, på samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærede Fru Hespetre.

Jeg hører vage rykter om Hespetreklubbens eksistens og dette vekker min interesse. Jeg ønsker med dette å forhøre meg om Fru Hespetre tror at undertegnede egner seg som Hespetre.

CV:

* Sladret to ganger på to ulike selgere.

og

* Sladret to ganger på samme nick, på samme dag.

Medlemskap innvilges. Velkommen!

Hesp, hesp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*humre* Jeg har gitt etter for presset og har fjernet smitt og smule, jeg også.

En meget betenkelig utvikling. Hvordan skal dette ende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlemskap innvilges. Velkommen!

Hesp, hesp.

Hesp, hesp.

Må jeg skrive under med dette hver gang, eller duger det å tilføye "hesp, hesp" når jeg har tenkt å være vrang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesp, hesp.

Må jeg skrive under med dette hver gang, eller duger det å tilføye "hesp, hesp" når jeg har tenkt å være vrang?

Hesp, hesp er den nye latteren din. Så når du føler trang til å le, hesper du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesp, hesp er den nye latteren din. Så når du føler trang til å le, hesper du.

Hmpf! Nå følte jeg meg helt utenfor altså!

Jeg har enda til gode å bli kalt hespetre, men jeg har nå blitt kalt en hel del andre morobetegnelser på seksualforumet- så det er mulig noen føler jeg også hører hjemme i klubben deres? Det varer vel ikke lenge før jeg får høre det også...

*lever i håpet*

Prøver meg forsiktig;

Hesp hesp.. *host*

Kjenner jeg er litt rusten enda ja, kan noen av dere drevne hespetre gi meg litt trening kanskje?

Hilsen wannabe hespetre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...