Gå til innhold

*sladre sladre*


cecily

Anbefalte innlegg

Hmpf! Nå følte jeg meg helt utenfor altså!

Jeg har enda til gode å bli kalt hespetre, men jeg har nå blitt kalt en hel del andre morobetegnelser på seksualforumet- så det er mulig noen føler jeg også hører hjemme i klubben deres? Det varer vel ikke lenge før jeg får høre det også...

*lever i håpet*

Prøver meg forsiktig;

Hesp hesp.. *host*

Kjenner jeg er litt rusten enda ja, kan noen av dere drevne hespetre gi meg litt trening kanskje?

Hilsen wannabe hespetre,

Hespetre er en hedersbetegnelse som man må jobbe hardt for å oppnå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hespetre er en hedersbetegnelse som man må jobbe hardt for å oppnå.

Jeg synes jeg jobbet hardt gjennom endel "krangletråder" på sexforumet, jeg da..:(

*jobber enda hardere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg jobbet hardt gjennom endel "krangletråder" på sexforumet, jeg da..:(

*jobber enda hardere*

Nå håper jeg ikke at webmaster og folk flest tror at jeg oppfordrer deg og andre til å være bitchy.

Det gjør jeg altså ikke.

Jeg oppfordrer deg til å få flest mulig til å le.

Bare så det er sagt: Et ekte hespetre klarer å avlede usaklige innspill ved å bruke humor.

Dermed blir hun en apostel for fred, ikke krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg ikke at webmaster og folk flest tror at jeg oppfordrer deg og andre til å være bitchy.

Det gjør jeg altså ikke.

Jeg oppfordrer deg til å få flest mulig til å le.

Bare så det er sagt: Et ekte hespetre klarer å avlede usaklige innspill ved å bruke humor.

Dermed blir hun en apostel for fred, ikke krig.

Hehe, hvis du ser de fleste av mine svar til "en viss venninne", så ser du at det er nettopp det jeg prøver på:)

Ikke min feil at folk etterligner nicket mitt så det ser ut som det er _jeg_ som er bitchy..

The one and only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg ikke at webmaster og folk flest tror at jeg oppfordrer deg og andre til å være bitchy.

Det gjør jeg altså ikke.

Jeg oppfordrer deg til å få flest mulig til å le.

Bare så det er sagt: Et ekte hespetre klarer å avlede usaklige innspill ved å bruke humor.

Dermed blir hun en apostel for fred, ikke krig.

Å, så glad jeg ble.

Er jeg en ekte apostel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du ser de fleste av mine svar til "en viss venninne", så ser du at det er nettopp det jeg prøver på:)

Ikke min feil at folk etterligner nicket mitt så det ser ut som det er _jeg_ som er bitchy..

The one and only

Du har rett. Medlemskort er avsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har rett. Medlemskort er avsendt.

Takker og bukker!

*hopper opp av kontorstolen og danser av lykke mens jeg hesper høyt*

Kan ikke skjønne hvorfor alle her ser så rart på meg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...