Gå til innhold

Føler meg mobbet!!!!!!


Gjest forferdelig skuffa

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Enig.

Men av og til her inne skjønner man sannheten i et uttrykk jeg hørte på Skavlan forrige uke:

"Common sense is not so common!" *S*

Ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laban

    6

  • skorpionfisken

    4

  • morsan

    3

  • mariaflyfly

    3

petter smart

Så mange mobbere? Så vidt jeg kan se var det kun en person som kritiserte din rettskriving. Denne personen ble også irettesatt av andre.

Når du i praksis sier at alle som har barna sine i en barbehage er dårlige foreldre, og at det er mye bedre å ha dem hjemme, så må du regne med krasse svar.

Svarene du fikk gikk på sak og ikke på deg. I så måte var du mer usaklig enn de som svarte deg.

Du virker veldig hårsår og tar alt som personlig kritikk. Du kommer med bastante og svært kritiske meninger, men tåler ikke det samme tilbake. Da hører du kanskje ikke hjemme på et sted som dette?

Når det gjelder din rettskriving så ser jeg mange feil, men fordi du er flink med avsnitt, tegnsetting og generell setningsoppbygging så har jeg ingen problem med å forstå deg. Men det kan være en fordel å bruke et fast nick slik at "alle" vet at du har visse lese- og skrivevansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...