Gå til innhold

Jeg overlevde!


DIXI

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos tannlegen - og jeg overlevde med stil!! Det var MYE mindre grusomt enn det pleier å være, av en eller annen merkelig grunn! Null hull, det er ikke det som er problemet. Det er det å sette seg opp i stolen, bli lagt bakover, og så er det to som lener seg over meg og gjør ting med meg som jeg slett ikke liker. Det er DET som er så grusomt!

Men altså - i år var det ikke så fælt som det pleier å være. Kanskje jeg begynner å komme meg??!!!!

Er i hvert fall utrolig stolt av meg selv i dag!

Colgatesmil fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å høre, Grete!!

Og det gir meg litt håp også.. jeg er liivredd tannleger.. og andre leger.. Hadde en litt traumatisk opplevelse med en tanlege da jeg var liten, jeg husker det ikke.. men, mamma husker det veldig godt.. hun mener det er derfor iallefall..

Men, som sagt, godt å høre at det gikk bra, og bedre enn du trodde!!

Jeg synes du er modig som gikk!!

*stor klem til deg fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da, -at alt gikk greit! :) Sånn er det ofte med ting man gruer seg til lenge. Det er sjeldent så ille som man trodde det skulle bli.

Har hatt tannlegeskrekk selv. Jeg vet ikke grunnen, det kan være noe med den utrygge situasjonen, det å miste kontrollen. I tillegg så husker jeg flere tilfeller av absolutt _forferdelige_ episoder hos tannleger da jeg var liten. Det som gjorde at jeg kom over skrekken var en kjempeflott tannlege som min mor tilslutt sendte meg til da jeg nektet å bruke skoletannlegen mer. Han snakket hele tiden, lot meg beholde kontrollen ved at jeg bestemte om han skulle ta noen hull den første gangen og han forklarte hva han gjorde. Sa hele tiden hvor lang tid som var igjen og.. Ja, han var en drøm av en tannlege. Jeg gruet meg ikke en eneste gang når jeg skulle til han.

Så fint at alt gikk bra hos tannlegen, nå er det kanskje en mindre barriere neste gang? :)