Gå til innhold

Jeg overlevde!


DIXI

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos tannlegen - og jeg overlevde med stil!! Det var MYE mindre grusomt enn det pleier å være, av en eller annen merkelig grunn! Null hull, det er ikke det som er problemet. Det er det å sette seg opp i stolen, bli lagt bakover, og så er det to som lener seg over meg og gjør ting med meg som jeg slett ikke liker. Det er DET som er så grusomt!

Men altså - i år var det ikke så fælt som det pleier å være. Kanskje jeg begynner å komme meg??!!!!

Er i hvert fall utrolig stolt av meg selv i dag!

Colgatesmil fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å høre, Grete!!

Og det gir meg litt håp også.. jeg er liivredd tannleger.. og andre leger.. Hadde en litt traumatisk opplevelse med en tanlege da jeg var liten, jeg husker det ikke.. men, mamma husker det veldig godt.. hun mener det er derfor iallefall..

Men, som sagt, godt å høre at det gikk bra, og bedre enn du trodde!!

Jeg synes du er modig som gikk!!

*stor klem til deg fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da, -at alt gikk greit! :) Sånn er det ofte med ting man gruer seg til lenge. Det er sjeldent så ille som man trodde det skulle bli.

Har hatt tannlegeskrekk selv. Jeg vet ikke grunnen, det kan være noe med den utrygge situasjonen, det å miste kontrollen. I tillegg så husker jeg flere tilfeller av absolutt _forferdelige_ episoder hos tannleger da jeg var liten. Det som gjorde at jeg kom over skrekken var en kjempeflott tannlege som min mor tilslutt sendte meg til da jeg nektet å bruke skoletannlegen mer. Han snakket hele tiden, lot meg beholde kontrollen ved at jeg bestemte om han skulle ta noen hull den første gangen og han forklarte hva han gjorde. Sa hele tiden hvor lang tid som var igjen og.. Ja, han var en drøm av en tannlege. Jeg gruet meg ikke en eneste gang når jeg skulle til han.

Så fint at alt gikk bra hos tannlegen, nå er det kanskje en mindre barriere neste gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!! Synes det var sterkt gjort jeg!!

Selv har jeg det fin-fint hos tannlegen (å si at jeg elsker å ligge i stolen blir nok muligens VEL sterke ord...). Jeg tar alltid med meg diskman`nen min og setter volumet på max... mens Copins`s vakre toner fyller ørene mine.

:-) Lykke til ved neste besøk!! Måtte det bli en stund til..

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest havet blå

Hei Grete!!!

BRAVO!!!!

Du er modig og klare gjennomføre din.

Ja enig med deg at du få stolt av selv at du kan!!!

klem fra havet blå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...