Ling Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei Jeg er litt desperat for tiden. Har slanket meg mange ganger før men da alltid med dietter slik som Libra. Nå har jeg så vidt startet på Atkins. Har bare tatt av ca. 0.5 kg. på 5 dager :-( Vil ned min. 6 kg på 8 uker. Kan noen av dere som har prøvd dette fortelle meg litt om kuren. F.eks. hvor mye gikk dere ned osv. Takk for svar: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du, hva tror du egentlig Libra, GR, Fedon, Atikins, osv., er for noe? Slankekurer man kjører noen uker i ny og ne? Hva tror du skjer den dagen du begynner å spise karbohydrater igjen etter en Atkins-diett i et par måneder? Hva tror du skjer med forbrenninga de når du stadig går på disse slankekurene? Hva tror du skjer med stoffskiftet? At jeg gidder. Det er meningsløst å skrive noe som helst. Det når ikke inn. 0,5 kilo fett på 5 dager er uansett råbra, forutsatt at det er fett du har mistet. Men det er nok heller tvilsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja har prøvd den en gang, gikk ned 3 kg på 1 uke og så begynte jeg å gå oppover igjen. Følte meg kvalm, fikk vondt i hodet, fikk dårlig ånde og gikk opp 5 kg når jeg sluttet med kuren. Gikk forøvrig bare på kuren i 1 1/2 uke. Prøv noe annet. Det er mye bedre å legge om til et kosthold du kan fortsette med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snackajack Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har kjøpt en dings som kan festes på magen slik at jeg kan trene mens jeg ligger på sofaen. Når det gjelder kostholdet spiser jeg snackajacks for det er få kalorier, og smaker godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har kjøpt en dings som kan festes på magen slik at jeg kan trene mens jeg ligger på sofaen. Når det gjelder kostholdet spiser jeg snackajacks for det er få kalorier, og smaker godt. Høres jo deilig ut å kunne trene mens man ligger på sofaen og leser en bok ), men virker den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Du, hva tror du egentlig Libra, GR, Fedon, Atikins, osv., er for noe? Slankekurer man kjører noen uker i ny og ne? Hva tror du skjer den dagen du begynner å spise karbohydrater igjen etter en Atkins-diett i et par måneder? Hva tror du skjer med forbrenninga de når du stadig går på disse slankekurene? Hva tror du skjer med stoffskiftet? At jeg gidder. Det er meningsløst å skrive noe som helst. Det når ikke inn. 0,5 kilo fett på 5 dager er uansett råbra, forutsatt at det er fett du har mistet. Men det er nok heller tvilsomt. Jeg liker deg bare bedre og bedre jeg. Hmmpf. Hvorfor virker du som en oppegående og reflektert fyr? Og hvorfor skriver jeg i det hele tatt dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snackajack Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Høres jo deilig ut å kunne trene mens man ligger på sofaen og leser en bok ), men virker den? Tja, det kiler litt men det er vel bedre enn ingenting? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så lett Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har kjøpt en dings som kan festes på magen slik at jeg kan trene mens jeg ligger på sofaen. Når det gjelder kostholdet spiser jeg snackajacks for det er få kalorier, og smaker godt. Den dingsen kan du like godt hive ut vinduet. Den har lik null effekt. Snackajacks har i og for seg lite kalorier, men er bare karbohydrater og gjør blodsukkert ustabilt slik at du blir fort sulten og hele tida må putte noe i munnen. Lettvinte løsninger lønner seg ikke. Sats heller på skikkelig trening som forbrenner fett. Man må svette for å få vekk fettet. Og spis mat som metter og stabiliserer blodtrykket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så lett Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Den dingsen kan du like godt hive ut vinduet. Den har lik null effekt. Snackajacks har i og for seg lite kalorier, men er bare karbohydrater og gjør blodsukkert ustabilt slik at du blir fort sulten og hele tida må putte noe i munnen. Lettvinte løsninger lønner seg ikke. Sats heller på skikkelig trening som forbrenner fett. Man må svette for å få vekk fettet. Og spis mat som metter og stabiliserer blodtrykket. Mente blodsukkeret IKKE blodtrykket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 6 kilo på 8 uker er nok i overkant av hva du kan forvente å gå ned, ihvertfall hvis du tar sikte på å tape fett. Sannsynligvis vil du tape mest vann og muskelmasse. Skal jeg fortelle deg noe? Slankekurer virker ikke. Dvs de virker kanskje midlertidig, men etter at du slutter på slankekuren går du opp til en tyngre vekt enn du var før du begynte. Det eneste som virker er en permanent omlegging av kosten, og mer trening. Mindre snop, mer grønnsaker, regelmessige måltider. Kjedelig, men sant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg liker deg bare bedre og bedre jeg. Hmmpf. Hvorfor virker du som en oppegående og reflektert fyr? Og hvorfor skriver jeg i det hele tatt dette? Det er nok fordi du har sett bildet av meg, og dermed fått en morsfølelse på et helt annet nivå enn den du føler for dine englebarn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det er nok fordi du har sett bildet av meg, og dermed fått en morsfølelse på et helt annet nivå enn den du føler for dine englebarn. Det verste er at du minner meg sånn om en eller annen. Du har ikke vist ditt blide åsyn på tv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det verste er at du minner meg sånn om en eller annen. Du har ikke vist ditt blide åsyn på tv? Nei, det tror jeg ikke, men det er ikke rent få som tar meg for en blanding av Brad Pitt og George Clooney, med et lite snev av Sean Connery. Så det kan være at du har sett meg i en av disse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det verste er at du minner meg sånn om en eller annen. Du har ikke vist ditt blide åsyn på tv? "Det verste er at du minner meg sånn om en eller annen." Det tenker jeg å.. Irritere meg at jeg ikke kommer på hvem det er =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tja, det kiler litt men det er vel bedre enn ingenting? Det bør vel du kunne svare på. Ser du noen forandring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nei, det tror jeg ikke, men det er ikke rent få som tar meg for en blanding av Brad Pitt og George Clooney, med et lite snev av Sean Connery. Så det kan være at du har sett meg i en av disse. Ja, jeg kan tenke meg at det er en del som tar deg for en slik miks ja. Hehe! Og du har akkurat det snevet av selvironi som vi damer så lett faller for! *smask* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.