Gå til innhold

Å fortjene


Gjest a81

Anbefalte innlegg

Hei..

Det å føle seg vel er en ting som gjør i hvertfall meg bedre.. Tenker på klær, sko osv. Får litt dårlig samvittighet når jeg kjøper ting til meg selv, syns liksom jeg ikke fortjener det, jeg burde spare pengene osv. Men er det ikke viktig å unne seg selv noe? Gjøre en ganske tung tilværelse litt lysere med noen klær:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det noen som fortjener det så er det vel deg (oss),nydeligt undertøy,gode myke gensere osv for så å gå på kaffebar og ta seg en skikkelig caffelatte el.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alill1365380691

Synes du skal kjøpe ting som kan få deg til å føle deg bedre,jeg...Helt uten å ha dårlig samvittighet.Penger er til for å brukes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...