Gjest Jente 69mod Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Jeg spinner 2 ganger pr uke, samt går 5 ganger 1 time på sånn "gå maskin" med staver. Trener vekter 3 ganger pr uke. Er forsiktig med å trene lår og legger da jeg ikke vil "bygge muskler" for jeg er kraftig i utgangspunktet. Men..... merker at jeg får mye kraftigere legger og lår alikevell, dette er sikkert spinningen sin skyld. Noen triks om hvordan jeg kan fortsette og spinne utenom å få så store legger og lår? Vil gjerne fortsette for jeg trenger den fet forbrenningen dette gir. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina2 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei! Jeg synes det er fint med litt muskler i bena jeg da... Men: det skal nok vanskelig gjøres at du ikke trener bena på spinning. Du kan være nøye med å tøye, sånn at musklene blir lengre, da vil du ikke se ut som Armstrong i hvert fall :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg tror heller det er vekttreningen enn spinningen som gir deg kraftigere lår og legger. Når du spinner så kan du også være obs på ikke å kjøre alt for tungt, selv om det skal veldig mye og hard spinning til før det gir deg noe særlig økt volum i bena. Og da har du trent så mye spinning at det er svært lite fett igjen....:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.