Gå til innhold

å fortsette...


vaness

Anbefalte innlegg

i en lang tid følte jeg at ting gikk så mye bedre, men jeg visste det ville gå galt igjen og.. slik har det vært mye, opp og ned i en evig karusell av sorg og glede om hverandre. når vil det ta slutt? når vil det ikke gå ned igjen?? jeg har tatt ett skritt videre nå, har bestemt meg for å gjøre de tingene jeg er redd for, jeg vil ikke la han styre mer, jeg vil ikke lenger frykte, jeg vil heller hate, for hat er ikke en redsel, det er mer å legge skylden på han, akkurat slik jeg vil. jeg vil leve mitt eget liv med min samboer og min familie, ikke med han i tankene. han skal vekk, og jeg skal kjempe hardere for å få det til. han har tatt så mye, men no er det slutt.. nå er jeg klar for å kjempe! jeg har brukt så mye tid, men nå vil jeg videre i livet..

blir takknemlig om noen har gjort det samme, forandret følelser fra frykt til hat, eller gode råd.. går tom til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...