Gjest Sinai Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Min samboer og jeg har planer om å spare penger, og vi prøver å finne ut hvor det er noe å hente. Vi bruker 2500-3000 kr på mat pr mnd. Sunn mat er jo dyrere enn ferdigmat, men vi vil ikke spare på bekostning av sunnheten. Vi spiser mye gryn, brød, frukt og grønt, og middag laget fra bunnen, helst ferskt fisk og kjøtt. Hvor mye bruker dere på mat? Bør vi klare å spare, eller finne andre områder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kanskjekanskjekanskje Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 mat er vel det det er vannligst å spare på, kanskje kutte ut ting som strengt tatt ikke er nødvendig da..brus,godteri , ferdigkuttede grønnsaker og salater og sånt er dyrere enn å fikse det selv. synes ikke dere bruker mye på mat jeg da. må da være annet dere kan spare inn på isteden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meida Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 mat er vel det det er vannligst å spare på, kanskje kutte ut ting som strengt tatt ikke er nødvendig da..brus,godteri , ferdigkuttede grønnsaker og salater og sånt er dyrere enn å fikse det selv. synes ikke dere bruker mye på mat jeg da. må da være annet dere kan spare inn på isteden? Vi er to voksene og bruker vel 4000-5000 pr. måned på mat. Vi tenker ikke sparing, men kjøper det vi har lyst på. Jeg kan ikke skjønne at dere kan klare å spare noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ehhh.... hva er det som er billig da? Er det ikke lurt å tenke slik? Løk, poteter, kål? Ris osv., mye godt kan lages av dette. Linser, bønner. Supper (hjemmelagde). Med litt bevissthet er det lett å spare noe. Likevel kan du spise sunt. Og ferdigmat er dyrt. Pass på å ikke kaste mat. Rester er godt, med litt fantasi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ja, egentlig synes jeg ikke dere bruker mye penger. Så det er sagt. DS. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.