Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Lurveline

5

• Spirea

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

thinkerbell
Skrevet

jeg ramlet inn på dol en mørk høst/vinter kveld i 2001. Er her i perioder.

Skrevet

Hvis jeg sier det stadfester jeg bare en gang for alle at jeg ikke har noe liv.

Skrevet

Hvor lenge har egentlig DOL eksistert??

Dol staret opp i det små høsten 1996, jeg har ikke vært her fullt så lenge, men det er sannelig ikke langt unna.

Skrevet

DOL var vel det første norske diskusjonsforumet jeg begynte å bruke. Det var i 1998.

Annonse

Skrevet

Siden 1999. Har egentlig ikke engasjert meg så mye, så det er sikkert ikke så mange som kjenner nicket mitt. Det passer meg bra...

Skrevet

Desember 2000 skrev jeg mitt første innlegg her, på adopsjon. Leste en god del her inne før det.

Skrevet

Siden 2000 under et annet nick som jeg brukte fram til i fjor. Har vært litt til og fra her.

Skrevet

Var her litt i år 2000, men under andre nick. Også sluttet jeg fordi jeg synes det var kjedelig, (var en del yngre så kanskje det er grunnen).

Men så var jeg innom her for å spørre om noe i sommer, også fant jeg plutselig veien bort til sexforumet, der jeg trives best, og siden det har jeg bodd der inne, og en del her inne i åpent :)

*humre*

c",)

Skrevet

Siden 2001, med 5-6 mnd opphold her og der.

Men jeg er ikke på langt nær så aktiv nå som jeg var en gang.

Annonse

Skrevet

Siden 1999. Men skrev ikke så mye før...

Het Doljenta før.

Vennlig hilsen,

Skrevet

Var her i 2001. Hadde så et opphold frem til 2004.

Har vært her siden, finner ikke veien ut igjen;o)

Skrevet

Du, jeg har til og med skrevet på odølsk her inne, så jeg har nok mitt på det rene! :)

Når man skriver e-postadressen sin her inne, så er det ikke så vanskelig å finne ut hvor en kommer fra;o)

Skrevet

Har vært her siden 1999.

Er ikke den mest aktive skribenten,men jeg må en tur innom stort sett hver dag :o)

Skrevet

Siden 1999. Men skrev ikke så mye før...

Het Doljenta før.

Vennlig hilsen,

Var du Doljenta før, Dory?

Det visste jeg ikke. :)

Skrevet

Var her litt i år 2000, men under andre nick. Også sluttet jeg fordi jeg synes det var kjedelig, (var en del yngre så kanskje det er grunnen).

Men så var jeg innom her for å spørre om noe i sommer, også fant jeg plutselig veien bort til sexforumet, der jeg trives best, og siden det har jeg bodd der inne, og en del her inne i åpent :)

hehe, MP. Det vet vi jo godt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...