Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du Doljenta før, Dory?

Det visste jeg ikke. :)

Det var jeg:))

Byttet nick for ca ett år siden:)

Klem!

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Lurveline

5

• Spirea

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Siden sommeren 2000, min yngste var baby.

Da hun ble født var "Barn i Magen" nyoppstarta, og jeg "bodde" der inne en stund, men fikk etter hvert nok av "Allvitende Førstegangs'ere".

Usaklige diskusjoner er jo litt av poenget, men der inne ble det nesten rene ungdomsskolen.

Havna tilfeldig på dol, og synes det er et noe mer nyansert sted - og dessuten mer variert i tema.

Har vært mye på foreldre-småbarn, men har etterhvert vokst ut av det interessefeltet, er mer på åpent forum nå.

Omtrent hver dag, men langt fra aktiv hver dag.

Gjest malun
Skrevet

Jeg snublet innom her en vårdag i 2000, mens jeg gikk gravid med guttungen.

Skrevet

Siden 98 tror jeg. Men det tok lang tid før jeg turte å skrive noe. Leste lenge i all hemmelighet :o)

Skrevet

Jeg her vært her siden 98:) Husker den dag i dag mitt første innlegg:)

Gjest frustrert frue
Skrevet

Hvis jeg sier det stadfester jeg bare en gang for alle at jeg ikke har noe liv.

Du sa det jeg tenkte, om meg selv altså .. :-)

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

Husker ikke, men trolig siden 1999 (mer fast etter at at jeg ble gravid i 2000).

Debuterte på forum for seksualitet, gikk videre til graviditet, var en snartur innom amming, før jeg havnet på småbarn. Og denne runden har jeg gått to ganger *knegger*.

Skrevet

Husker ikke, men trolig siden 1999 (mer fast etter at at jeg ble gravid i 2000).

Debuterte på forum for seksualitet, gikk videre til graviditet, var en snartur innom amming, før jeg havnet på småbarn. Og denne runden har jeg gått to ganger *knegger*.

Ikke lenge til du havner på eldreforum da;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke lenge til du havner på eldreforum da;o)

Tja, _det_ blir nok en stund til.

Skrevet

Tja, _det_ blir nok en stund til.

Ja,og så skal du sikkert en tur innom forumet for foreldre og tenåringer først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...