natigam Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 jeg gråter.. nesten. aldri med tårer, men.. alltid inni meg liksom. det er så vondt å jeg er så trist. jeg har slitt med anorexi og bulimi i åtte år. nå er jeg 20år og har liksom klart å komme meg helt opp i 58kilo, er 166høy, så der er jeg ganske rimelig kjukk. men de sier at det bare er inni hodet mitt jeg er det. jaja, kjukk i hue da. men.. anyways. tiden ville det sånn, at nå har jeg klart å spise hver eneste dag siden før jula 2004,de har fortalt meg at jeg må gå ca 2år å spise hver dag regelmessig før hodet blir med på det kroppen min sier.men, men.. jeg hopper visst å driter i det. har vert ute av siste instutisjonsbesøk(som var litt over 3mnd på tvang denna gangen*grøss*) vært ute i sirka en eller to mnd. men. tiden.. den har fått meg til å nå stoppe å spise igjen, ikke helt. føler meg juksen som lyver om det, men jeg har kutta drastisk ned på maten, og om jeg spiser så spiser jeg en tomat, et eple, eller en annen lavkalori-frukt. spiser noenganger et måltid om kvelden når moren min har kommet hjem fra jobb, men er sjeleglad de dagene jeg slipper det. så spiser jeg nutrilett. sånn slanke-pulver vas. tenker at det er nok bra, mens jeg gradvis vender meg av med å spise. jeg kaster ofte opp, både med og uten vilje. synes det er helt grusomt i magen. som om det ikke fester seg. mat er motbydelig, og jeg skal jo bare slanke meg sant? så kansje jeg begynner å spise igjen, bare jeg blir tynn nok først. de skal ikke få tvingt meg til å spise.. huff, jeg er et rotehue. husker ikke hva jeg egentlig spør om, men.. trenger vel å på en måte skryte til noen om hvor flink jeg er til å slanke meg(har gått ned litt,ikke mye. men har ikke vekt så jeg har bare merket det på klærene)vet ikke hvorfor. jeg er vel selvopptatt og egoistisk og driter egentlig i alt som ikke omhandler megselv, og vil at andre også skal sette meg høyt på prioriterings-listene sine. selv om jeg ikke vil det. så vil jeg nok bare bli tynn, men ikke bekymre noen så jeg sier ingenting, og.. alt er et jævla rot! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Her får du det svaret du ikke vil ha - du har _ikke_ vært flink til å slanke deg! Tvert om så har du vært kjempeflink som har klart å gå opp til 58 kilo. Med den høyden er du antagelig helt flott med en vekt på 58 kilo! Skjønner ikke hvorfor jeg gidder, du bryr deg jo ikke likevel. Ta imot den hjelpen de vil gi deg - du er syk, kjære deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.