Gjest Må inn i bunaden til juni Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hei. Jeg har et barn på 7 uker og er fortsatt iltt kraftig etter graviditeten. Er frsik og sunn og i god form men veier nok litt mye. Er normalt bygd (litt kraftig) måler ca 173 cm og veier nå 76 kg. Normal benbygning.veier nå 10 kg mer enn før jeg ble gravid. hvordan skal jeg kunne gå ned de 10 kiloene på en fornuftig måte. Neon med tips til menyermv. Går en tur hver dag. takker for tips til hvordan bli kvitt kiloene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Øk inntaket av frukt og grønnsaker på bekostning av enkle karbohydrater (sukker, hvitt mel, pasta). Øk inntaket av proteiner på bekostning av de samme matvarene. (Proteiner som er gunstige er: rent kjøtt, kylling, fisk, egg.) Øk inntaket av grove og komplekse karbohydrater (skikkelig grovt brød, linser, belgfrukter, rå grønnsaker, fiberknekkebrød, osv.) I tillegg fortsetter du selvsagt å gå tur, kanskje du kan legge inn noen lange og tunge oppoverbakker så du får litt styrketrening og kardio-trening i tillegg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.