Gjest Ergometersykkel Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei. Jeg har akkurat fått en ergometersykkel og har begynt å sykle litt hver dag. Hvor mye bør jeg sykle for at det ska lha effkt? Jeg kan justere motstand på sykkelen. Hvis jeg sykler 30 min. hver dag. Hvor mye forbrenner jeg da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morgentrener Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det kommer an på kjønn og vekt. Jo mer du veier jo mer forbrenner du (ved samme intensitet) Tipper ca 2-300 cal på en halvtime. Men du må kjøre med ganske høy intensitet og bli svett for at det skal ha noen effekt. 30 min er lite, men bedre enn ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvis du har en sånn liten computer på sykkelen din så viser nok den hvor mange kcal du har forbrent på sykkelturen din. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morgentrener Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvis du har en sånn liten computer på sykkelen din så viser nok den hvor mange kcal du har forbrent på sykkelturen din. ) Sykkelcomputere pleier å være svært unøyaktige. Kjøp heller ei pulsklokke. Der kan du stille inn endel personlig info og få et mer nøyaktig resultat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Mener å ha lest at ved moderat sykling/spinning så forbrenner du ca. 400 kalorier i timen dersom du veier "normalt". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Det kommer an på hvor fort du tråkker. Jeg har syklet en halv time å forbrent 135kcal, og en halvtime med 250kcal. Da har jeg brukt pulsklokke. Pulsklokka viser ofte at jeg har forbrent mindre enn det ergometersykklen viser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.