Gjest nye pupper i mai.. jippi Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvordan er det i ettertid? må man gå lenge med bandasje? Og hvor lenge tar d før man kan gjøre "normale" ting? Lurer også litt på hvor lang tid d tar før jeg kan la samboeren min få røre..heh..hvis dere skjønner.. skal i et bryllup 2 uker etter operasjonen , og skal ha en ganske trang og litt utringet kjole (brudepikekjole, så jeg får ikke bytte). Hvoran gjør jeg d da hvis jeg må ha en svær BH på meg og bandasje? Lenge til jeg kan slutte å gå med en sånn bh, til jeg kan starte med en vanlig en? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178338-etter-en-brystoperasjon-forst%C3%B8rring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg gjorde dette for snart 5 uker siden. Jeg hadde knapt nok noe bandasje i det hele tatt. (Hadde tape på såret under brystet + en bitteliten bandasje over. MEN jeg måtte gå med et bredt strikkbånd over brystene for å holde dem nede. Dag og natt i 3 uker (men jeg kunne ta det av ved spesielle anledninger - som f.eks. på fest) Må også bruke dette båndet 3 uker til hver natt. Dvs. at du godt kan gå uten denne kvelden. Men dersom du har prøvd kjolen nå, så er det ikke sikkert den passer etterpå. Har et par kjoler jeg bare kan kaste nå jeg. Brystene er også veeeeldig høye 2 uker etter, så det er ikke sikkert du vil føle deg så vel med utringet kjole. (Du bør i hvertfall være forberedt på det....) Etter to uker gjorde jeg det meste igjen. Tok ikke de tunge løftene + at jeg ikke kunne strekke armene. Men begynte så smått å trene forsiktig spinning. Ømheten i brystene synes jeg også gikk fort over, men det er fortsatt ikke så deilig å "kjæle" med dem da de fortsatt er ganske harde. (Men det har hjulpet utrolig mye i forhold til hvordan de var i starten) Dersom du søker litt tilbake på tidligere innlegg har jeg skrevet en del der også, men det er bare å spørre om det er mer du lurer på. Men husk også at det er veldig individuelt hvordan folk tar det. Har jo også hørt om de som er sengeliggende i 2 uker...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178338-etter-en-brystoperasjon-forst%C3%B8rring/#findComment-1195381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vurderer brystoperasjon Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg gjorde dette for snart 5 uker siden. Jeg hadde knapt nok noe bandasje i det hele tatt. (Hadde tape på såret under brystet + en bitteliten bandasje over. MEN jeg måtte gå med et bredt strikkbånd over brystene for å holde dem nede. Dag og natt i 3 uker (men jeg kunne ta det av ved spesielle anledninger - som f.eks. på fest) Må også bruke dette båndet 3 uker til hver natt. Dvs. at du godt kan gå uten denne kvelden. Men dersom du har prøvd kjolen nå, så er det ikke sikkert den passer etterpå. Har et par kjoler jeg bare kan kaste nå jeg. Brystene er også veeeeldig høye 2 uker etter, så det er ikke sikkert du vil føle deg så vel med utringet kjole. (Du bør i hvertfall være forberedt på det....) Etter to uker gjorde jeg det meste igjen. Tok ikke de tunge løftene + at jeg ikke kunne strekke armene. Men begynte så smått å trene forsiktig spinning. Ømheten i brystene synes jeg også gikk fort over, men det er fortsatt ikke så deilig å "kjæle" med dem da de fortsatt er ganske harde. (Men det har hjulpet utrolig mye i forhold til hvordan de var i starten) Dersom du søker litt tilbake på tidligere innlegg har jeg skrevet en del der også, men det er bare å spørre om det er mer du lurer på. Men husk også at det er veldig individuelt hvordan folk tar det. Har jo også hørt om de som er sengeliggende i 2 uker...... Hei! Jeg bare lurer på hvordan følsomheten er i brystene etter operasjonen? Jeg opererte magen for over et år siden og har mistet det meste av følsomheten der. Vurderer også å forstørre brystene, men dersom det samme skjer med følsomheten i dem er dette uaktuellt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178338-etter-en-brystoperasjon-forst%C3%B8rring/#findComment-1195648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hei! Jeg bare lurer på hvordan følsomheten er i brystene etter operasjonen? Jeg opererte magen for over et år siden og har mistet det meste av følsomheten der. Vurderer også å forstørre brystene, men dersom det samme skjer med følsomheten i dem er dette uaktuellt. Jeg har hørt at flere har mistet mye følsomhet. Men jeg har faktisk vært superheldig. Jeg hadde lite følsomhet før, men har fått mye mer. Reagerer på berøring på en helt annen måte nå:-) Så det har jo blitt en bonus for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178338-etter-en-brystoperasjon-forst%C3%B8rring/#findComment-1195686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei! Jeg bare lurer på hvordan følsomheten er i brystene etter operasjonen? Jeg opererte magen for over et år siden og har mistet det meste av følsomheten der. Vurderer også å forstørre brystene, men dersom det samme skjer med følsomheten i dem er dette uaktuellt. Var veldig følsom før, og i den ene puppen har jeg beholdt denne følsomheten. I den andre har den vært borte i lengre tid nå, men holder på å komme tilbake, da det er en nerve som må vokse sammen igjen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178338-etter-en-brystoperasjon-forst%C3%B8rring/#findComment-1210618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.